Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-02-22 20h47
Antwoorden: 5 antwoorden
Ik krijg mails dat ik extra data kan weggeven aan een gezinslid. Ik dien volgende stappen te volgen:
1. Ga naar de My Orange-app
2. In het onderdeel Orange Thank You, klik op je datacadeau
3. Klik op 'Dit cadeau geven'
4. Selecteer het familielid aan wie je dit cadeau wil geven
Echter binnen het onderdeel orange thank you, vind ik geen 'datacadeau'.
Wat dien ik te doen?
@MerijnVdg goedemorgen,
als het opgelost is dan mag je deze als opgelost aanvinken.
Buiten deze stappen om heb je ook iemand als 'familie' aangeduid in je app ?
https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you#/referral-programma
Hallo,
In mijn orange app staat een familielid aangeduid.
De mail met deze info kreeg ik overigens vandaag.
Maar als je kijkt in je cadeau's dan zullen er drie cadeau's beschikbaar zijn. Daar kan data tussen staan maar dat is niet altijd zo. Soms heb je ook enkel maar keus uit een fles wijn , koekje en een magazine voor een bepaald aantal weken. Op die manier heb je ook drie cadeau's. Dus tussen je geschenken waar je uit kan kiezen moet ook effectief de data beschikbaar zijn en dat is niet altijd zo.
Je email kan ook gewoon informatief zijn om te laten weten dat je dus die optie hebt om je data cadeau door te geven.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |