Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-07-24 02h25
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Weet iemand hier tot hoeveel jaar orange thank you doorgaat in het stijgen qua prijzen?
Bv. Ik ben nu 5 à 10 jaar klant en heb nu bepaalde voordelen. Die worden altijd meer en meer naarmate je langer klant blijft. Maar stopt dit na een bepaald aantal jaren of blijft het uitbreiden?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Kbkb schreef:Weet iemand hier tot hoeveel jaar orange thank you doorgaat in het stijgen qua prijzen?
Bv. Ik ben nu 5 à 10 jaar klant en heb nu bepaalde voordelen. Die worden altijd meer en meer naarmate je langer klant blijft. Maar stopt dit na een bepaald aantal jaren of blijft het uitbreiden?
Er zijn verschillende rangen:
< 1 jaar COTTON
> 1 jaar BRONZE
> 2 jaar SILVER
> 3 jaar RUBY
> 5 jaar GOLD
> 10 jaar DIAMOND
Meer zijn er momenteel niet. Al kan daar natuurlijk altijd nog verandering in komen met de tijd.
Het klopt wat Kevunster hier zegt.
Op deze site vindt je meer info hieromtrent:
https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you/exclusieve-voordelen
@Kbkb schreef:Weet iemand hier tot hoeveel jaar orange thank you doorgaat in het stijgen qua prijzen?
Er zijn verschillende rangen:
< 1 jaar COTTON
> 1 jaar BRONZE
> 2 jaar SILVER
> 3 jaar RUBY
> 5 jaar GOLD
> 10 jaar DIAMOND
Meer zijn er momenteel niet. Al kan daar natuurlijk altijd nog verandering in komen met de tijd.
Oke dankjewel!!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |