Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-02-20 21h49
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Al 11 jaar ben ik bij Orange. Nog nooit problemen gehad en altijd zeer tevreden over de service. De acties bij Orange Thank You zijn telkens heel interessant. Zo hangt al 6 jaar onze foto op canvas in ons huis. Dankjewel hiervoor Orange!
het enige wat ik me nog afvraag. Ik ben verbonden met het abonnement van mijn mama. Zij betaalt via domiciliering. Maar dat staat niet tussen mijn badges. Kan dat veranderd worden?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@tinejansseune eigenlijk heb je zelf het antwoord al gegegeven. Je mama betaald jou abonnement en jij ziet de badge niet staan tussen jou badges. Dat is normaal , wie de domicilieering op naam heeft staan verdient die badge en dat is je mama in dit geval dus dat is normaal.
Dat kun je best eens via messenger aankaarten. Ten eertse heb je dan een spoor van uw vraag. Ten tweede kunnen de mensen van Orange desgevallend eerst rustig met elkaar overleggen alvorens te antwoorden. Met de telefoon sta je dan te koekeloeren met een wachtmuziekje aan uw oor.
Dat wachtmuziekje is soms wel irritant
Ja dat vind ik ook. En via Messenger moet je soms super lang wachten.