annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Thank you Orange!

Topic gestart op: 12-02-20 21h49

Antwoorden: 7 antwoorden

tinejansseune
Gewaardeerd verkenner

Thank you Orange!

OPGELOST

Al 11 jaar ben ik bij Orange. Nog nooit problemen gehad en altijd zeer tevreden over de service. De acties bij Orange Thank You zijn telkens heel interessant. Zo hangt al 6 jaar onze foto op canvas in ons huis. Dankjewel hiervoor Orange! 
het enige wat ik me nog afvraag. Ik ben verbonden met het abonnement van mijn mama. Zij betaalt via domiciliering. Maar dat staat niet tussen mijn badges. Kan dat veranderd worden?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@tinejansseune eigenlijk heb je zelf het antwoord al gegegeven. Je mama betaald jou abonnement en jij ziet de badge niet staan tussen jou badges. Dat is normaal , wie de domicilieering op naam heeft staan verdient die badge en dat is je mama in dit geval dus dat is normaal.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Cdt24801
Wijze
Wijze

@tinejansseune 

Dat kun je best eens via messenger aankaarten. Ten eertse heb je dan een spoor van uw vraag. Ten tweede kunnen de mensen van Orange desgevallend eerst rustig met elkaar overleggen alvorens te antwoorden. Met de telefoon sta je dan te koekeloeren met een wachtmuziekje aan uw oor.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


djhammeke
Ervaren verkenner

Dat wachtmuziekje is soms wel irritant

0 pluimen
paulienv1
Ervaren verkenner

Ja dat vind ik ook. En via Messenger moet je soms super lang wachten.

Leden met de meeste pluimen