- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Thank you Orange!
Al 11 jaar ben ik bij Orange. Nog nooit problemen gehad en altijd zeer tevreden over de service. De acties bij Orange Thank You zijn telkens heel interessant. Zo hangt al 6 jaar onze foto op canvas in ons huis. Dankjewel hiervoor Orange!
het enige wat ik me nog afvraag. Ik ben verbonden met het abonnement van mijn mama. Zij betaalt via domiciliering. Maar dat staat niet tussen mijn badges. Kan dat veranderd worden?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@tinejansseune eigenlijk heb je zelf het antwoord al gegegeven. Je mama betaald jou abonnement en jij ziet de badge niet staan tussen jou badges. Dat is normaal , wie de domicilieering op naam heeft staan verdient die badge en dat is je mama in dit geval dus dat is normaal.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dat kun je best eens via messenger aankaarten. Ten eertse heb je dan een spoor van uw vraag. Ten tweede kunnen de mensen van Orange desgevallend eerst rustig met elkaar overleggen alvorens te antwoorden. Met de telefoon sta je dan te koekeloeren met een wachtmuziekje aan uw oor.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dat wachtmuziekje is soms wel irritant
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ja dat vind ik ook. En via Messenger moet je soms super lang wachten.
