annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Thank you badge "data lover 500 GB"

Topic gestart op: 29-06-21 12h17

Antwoorden: 19 antwoorden

Jorinde
Ervaren verkenner

Thank you badge "data lover 500 GB"

Een van de thank you badges die we kunnen verdienen zijn de data badges, met o.m. de "minste" de "data lover 500GB."

Hoe kom ik eigenlijk te weten of ik al in de buurt kom om die badge te (kunnen) krijgen? Alle facturen doornemen en telkens opschrijven hoeveel mobile data ik gebruikt heb? 
Is er een eenvoudige manier dan die die ik net beschreef? 

 

Labels (1)
19 ANTWOORDEN 19
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jorinde 

Je kunt de grootte van uw verbruik in relatie tot uw beschikbaar volume steeds grafisch bekijken in de app.  Je ziet onder uw beschikbaar volume een balk. Die wordt groen opgevuld naargelang je uw data verbruikt. In uw geval zou je dus gezien hebben dat je iedere maand gemiddeld genomen slechts een zesde van uw balk groen zou gezien hebben.

Hieronder een voorbeeldje van wat ik bedoel. Mijn verbruiksperiode is pas gestart en ik heb 10 GB kado gekregen voor de vijfde verjaardag van Orange. Zulk kado verbruik wordt altijd apart weergegeven in een tweede balk. In gewone omstandigheden staat er dus slechts één balk. Het kado volume wordt eerst gebruikt en dat is iets langer dan een week geleden gestart, dus langer geleden dan mijn standaard periode, die twee zijn onafhankelijk.

Screenshot_20210630-191550_My Orange.jpg

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Jorinde
Ervaren verkenner

Wat u mij nu toont, had ik gisteren gezien op mijn app. 

Ik heb gisteren dus nog wat extra mijn best gedaan qua mobiel verbruik en heb voor deze maand nog 425 MB over. Met een beetje geluk kan ik er nog wat afknijpen. 

Telt het volume aan GB dat men cadeau krijgt mee voor de badge, of telt alleen het "gewone" mobiele verbruik? 

patrick2
Wijze
Wijze

@Jorinde  

Er gaat geen simpelere manier zijn om dit bij te houden. Je kan zoals je zelf al reeds aangeeft je verbruik optellen om te weten of je al zoveel verbruikt hebt of dat je in de buurt komt. 

De 'data lover' badges zijn moeilijk te halen hoor , dat wil zeggen dat je dus nooit weet of je er aan toe komt. Het is wel zo dat het doorloopt dus het is niet per maand verbonden dat het opnieuw begint te tellen , dus je begint niet terug op nul. Dus als je deze maand 10 GB verbruikt en de maand er achter 30 GB heb je dus al een totaal van 40 Gb. De telling ervan blijft gewoon door gaan. Moest je nu elke maand 50 GB verbruiken ja dan is het simpel en met 10 maanden heb je deze badge. 

Ken zelf ook niet echt iemand die dit al bereikt heeft want 500 GB is natuurlijk al veel. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Jorinde
Ervaren verkenner

Hartelijk dank voor uw supersnelle antwoord, Leidende sjamaan!

500 GB is inderdaad veel, maar dat is dan nog de badge met de minste data! 

patrick2
Wijze
Wijze

@Jorinde  

Nee nee er is ook een badge voor data lover van 100 GB , die heb ik al behaald in heel wat maanden 🙂 En dan denk ik zelfs meer als een jaar aangezien ik niet veel verbruik 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen