Orange Thank You
Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Thank you badge "data lover 500 GB"

Topic gestart op: 29-06-21 12h17

Antwoorden: 17 antwoorden

Jorinde
Ervaren verkenner

Thank you badge "data lover 500 GB"

Een van de thank you badges die we kunnen verdienen zijn de data badges, met o.m. de "minste" de "data lover 500GB."

Hoe kom ik eigenlijk te weten of ik al in de buurt kom om die badge te (kunnen) krijgen? Alle facturen doornemen en telkens opschrijven hoeveel mobile data ik gebruikt heb? 
Is er een eenvoudige manier dan die die ik net beschreef? 

Labels (1)
17 ANTWOORDEN 17
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@bigMODDER @Cdt24801 @Jorinde @patrick2 

Ik verbruik ook weinig GB .net zoals Stef . Grote verbruiker amai @bigMODDER .zit je zeker dag en nacht op .😉Orange zal zeer blij zijn met u als klant . 
we zullen een tandje moeten bij steken 

tinneke2

0 pluimen
bigMODDER
Gewaardeerde genezer

@Tinneke2 

Ik ben altijd al Mobistar/Orange fan geweest, nu ik stream op werk 9 uur per dag internet radio (via 4G, 3G) , dus het verbruik is altijd al hoog op 1 maand , gelukkig is het beetje "onbeperkt" ( 60 GB daarna jammer genoeg tot 160GB traag, en dan niets meer ) mogen ze eens echt onbeperkt maken !!!!!!! Proximus kan het wel met hun mobilus unlimited premium )

@Totem 

Groeten,

bigM

Gregory
Leidende sjamaan

als er geen wifi is op het werk - wat trouwens wel zou mogen @bigMODDER Denk dat je een tweede Extreme abonnement nodig hebt - zet het als esim - geeft je 120 GB /maand

0 pluimen
bigMODDER
Gewaardeerde genezer

@Gregory 

Ben tevreden met wat ik nu heb , geen nood aan extra data.

Groeten,

bigM

Leden met de meeste pluimen