annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Thank you film

Topic gestart op: 02-01-23 20h13

Antwoorden: 4 antwoorden

GERDJE88
Gewaardeerd verkenner

Thank you film

OPGELOST

Ik ben al meer dan 20 jaar klant. Normaal kan je dinsdag toch naar de film 1 plus 1

Maar als we naar 8790 sturen dan krijgen we geen reactie

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
GERDJE88
Gewaardeerd verkenner

Ik zie dat het probleem met de bioscoop tickets vandaag inderdaad al is bekend gemaakt, ik heb hier een dossier van voor je aangemaakt met dossiernummer 6...... en zullen onze expert's een berichtje versturen zodra het probleem is opgelost. 😊

Zijn er nog andere vragen waar ik je verder mee kan helpen?

 

Volgende week zal het dus wel werken

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
EmmzLegendary
Ervaren verkenner

Goede dag

Het probleem kan intern zijn bij Orange. Mogelijk is er een storing in het netwerk van Orange.

Wat betekent dat je inderdaad recht hebt op je tickets maar geen bericht terug krijgt door een storing en je bericht mogelijks niet verwerkt wordt.

Wat je kan doen is eens bellen naar de klantendienst van Orange.

Zij zullen u wel verder helpen.

 

Met vriendelijke groeten 

EmmzLegendary ✌️

0 pluimen
GERDJE88
Gewaardeerd verkenner

Ik zie dat het probleem met de bioscoop tickets vandaag inderdaad al is bekend gemaakt, ik heb hier een dossier van voor je aangemaakt met dossiernummer 6...... en zullen onze expert's een berichtje versturen zodra het probleem is opgelost. 😊

Zijn er nog andere vragen waar ik je verder mee kan helpen?

 

Volgende week zal het dus wel werken

0 pluimen
Louise95
Rekruut scout

Ik zit met hetzelfde 'probleem'.

GERDJE88
Gewaardeerd verkenner

Spreek orange aan op Fb messenger en via instagram maar krijg geen reactie..

Factuur niet op tijd betaald dan ist wel meteen reactie vermoed ik

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen