Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-01-23 20h13
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben al meer dan 20 jaar klant. Normaal kan je dinsdag toch naar de film 1 plus 1
Maar als we naar 8790 sturen dan krijgen we geen reactie
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik zie dat het probleem met de bioscoop tickets vandaag inderdaad al is bekend gemaakt, ik heb hier een dossier van voor je aangemaakt met dossiernummer 6...... en zullen onze expert's een berichtje versturen zodra het probleem is opgelost. 😊
Zijn er nog andere vragen waar ik je verder mee kan helpen?
Volgende week zal het dus wel werken
Goede dag
Het probleem kan intern zijn bij Orange. Mogelijk is er een storing in het netwerk van Orange.
Wat betekent dat je inderdaad recht hebt op je tickets maar geen bericht terug krijgt door een storing en je bericht mogelijks niet verwerkt wordt.
Wat je kan doen is eens bellen naar de klantendienst van Orange.
Zij zullen u wel verder helpen.
Met vriendelijke groeten
EmmzLegendary ✌️
Ik zie dat het probleem met de bioscoop tickets vandaag inderdaad al is bekend gemaakt, ik heb hier een dossier van voor je aangemaakt met dossiernummer 6...... en zullen onze expert's een berichtje versturen zodra het probleem is opgelost. 😊
Zijn er nog andere vragen waar ik je verder mee kan helpen?
Volgende week zal het dus wel werken
Ik zit met hetzelfde 'probleem'.
Spreek orange aan op Fb messenger en via instagram maar krijg geen reactie..
Factuur niet op tijd betaald dan ist wel meteen reactie vermoed ik