annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Thank you geschenk: Teatower

Topic gestart op: 03-06-20 09h42

Antwoorden: 3 antwoorden

Leute
Aspirant verkenner

Thank you geschenk: Teatower

OPGELOST

Vandaag kreeg ik een smsje van Orange dat ik mijn verjaardagscadeautje niet mocht laten liggen.
Ik doorloop de procedure en kies voor het ontdekkingspakketje van Teatower. De code die ik krijg van Orange is echter maar geldig tot 30-04-2020 ontdek ik nadat ik koos voor Teatower. Mijn verjaardag was op 11 mei.. wat ben ik met een code die ik krijg die ik niet eens kan toepassen?

Is het mogelijk Teatower te verwijderen van de mogelijkheden? Kan ik een ander geschenkje kiezen?

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemiddag,

het beste kan je even contact opnemen met het nr 5000.

Wij kunnen je daar niet mee helpen.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

Goedemiddag,

het beste kan je even contact opnemen met het nr 5000.

Wij kunnen je daar niet mee helpen.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leute
Aspirant verkenner

Ok,

Bedankt voor de reactie. Ik had gezien dat men het nummer 5000 kon telefoneren maar ik wou die mensen niet lastig vallen voor dit geval, vandaar hier maar een account aangemaakt 😛

Josette
Wijze
Wijze

Goed zo, die mensen zijn er om ons allemaal te helpen. 

En wij om jullie een helpende hand toe te steken. 👍

Je kan hier veel komen lezen altijd welkom.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen