annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Thank you geschenk via Roularta (Knack, Trends, Plus Magazine) werkt niet.

Topic gestart op: 22-05-20 17h19

Antwoorden: 15 antwoorden

adekerpel
Ervaren verkenner

Thank you geschenk via Roularta (Knack, Trends, Plus Magazine) werkt niet.

Vandaag via de Orange App geschenk gekozen: 8 weken gratis digitaal Plus Magazine.

Code van 8 letter/cijfers gekregen via de app. Aangemeld zoals de app het vraagt, maar blijft dan voortdurend op het aanmeld scherm terugkomen zonder mogelijkheid om verder user-id. en paswoord voor Plus Magazine in te voeren.

Dan geprobeerd de PLUS-magazine app op te starten maar die vraagt dan weer een 7 posties abonnementsnummer wat ik niet heb gekregen.

Cadeau dus verloren?

 

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
MissFelix911
Gewaardeerd verkenner

Helaas, ik heb hetzelfde probleem en ook deze topic gestart. Ik heb ook naar de klantenzone van Roularta zelf gemaild. Het probleem zou bij hun app liggen. Maar dit probleem is al gekend van in 2018...

0 pluimen
adekerpel
Ervaren verkenner

Bedankt voor deze info. Op deze manier lijkt mij dit dus een waardeloos geschenk. Ach ja ... een gegeven paard mag je niet in de bek zien .... maar hier is zelfs van een paard geen sprake.😁

0 pluimen
MissFelix911
Gewaardeerd verkenner

Ondertussen is het bij mij gelukt via de website. Ik heb de app verwijderd en nog eens opnieuw geïnstalleerd. Eens het was gelukt via de website, kreeg ik het erna ook aan de praat via de app

adekerpel
Ervaren verkenner

Via de website zie ik nu dat inderdaad een digitaal abonnement is geactiveerd. Helaas, als ik de app verwijder en opnieuw installeer, vraagt die me steeds bij het opstarten een 7-posities abonnementsnummer, wat ik niet heb.

Ik heb de klantendienst van Roularta gecontacteerd want daar lijkt mij het probleem te liggen.

Leden met de meeste pluimen