annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Thank you geschenk via Roularta (Knack, Trends, Plus Magazine) werkt niet.

Topic gestart op: 22-05-20 17h19

Antwoorden: 15 antwoorden

adekerpel
Ervaren verkenner

Thank you geschenk via Roularta (Knack, Trends, Plus Magazine) werkt niet.

Vandaag via de Orange App geschenk gekozen: 8 weken gratis digitaal Plus Magazine.

Code van 8 letter/cijfers gekregen via de app. Aangemeld zoals de app het vraagt, maar blijft dan voortdurend op het aanmeld scherm terugkomen zonder mogelijkheid om verder user-id. en paswoord voor Plus Magazine in te voeren.

Dan geprobeerd de PLUS-magazine app op te starten maar die vraagt dan weer een 7 posties abonnementsnummer wat ik niet heb gekregen.

Cadeau dus verloren?

 

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
adekerpel
Ervaren verkenner

Uiteindelijk toch de oplossing gevonden. Probleem blijkt (althans in mijn geval) toch te maken te hebben met Safari. als ik Firefox gebruikt dan krijg ik de normale bevestiging dat mijn code is aanvaard EN gaat het systeem verder met een bevestigingsscherm. Dat scherm heb ik - in Safari - nooit gekregen.

Bedankt voor al jullie input: heeft me toch op de goede weg geholpen!

patrick2
Wijze
Wijze

@adekerpel  als je het cadeau accepteert krijg je een code van Orange om deze te gebruiken. Moest die code niet werken kan je het beste het Webcare team eens sturen ( Messenger of Twitter ) Je cadeau of die verloren is ben ik niet geheel zeker van maar misschien niet. Het is dus een link fout tussen de firma en Orange en dat dient opgelost te worden. Het staat je altijd vrij om het nog eens te proberen maar denk niet dat het gaat werken. Zodra het Webcare team het heeft laten nakijken zullen ze je een bericht terug sturen of het opgelost is en wat de oplossing is.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


adekerpel
Ervaren verkenner

Bedankt voor de suggestie. Ik contacteer Orange Webcare.

0 pluimen
bulrog
Wijze
Wijze

Oeps! De juiste link is http://www.abonnements.be/orange_num

Dus,
1. open een account in de app (Knack, Trends, Plus Magazine) die je hebt gekozen
2. klik op de link http://www.abonnements.be/orange_num
3. voer uw code in
4. kies uw tijdschrift
... en normaal werkt alles.

Ik had de zaak. Ik werd ook gevraagd om mijn abonneenummer. Het was omdat ik geen account bij Trends had geopend voordat ik op de link klikte en de code invoerde.

Anders -> Webcare

Je suis un client. Je ne parle pas au nom d'Orange. Mes avis ne peuvent remplacer les informations de la page Support, les conditions générales ou les informations données par le personnel d'Orange au 5000, sur Messenger, Twitter ou en magasin.
0 pluimen
adekerpel
Ervaren verkenner

Helaas ...

Om te beginnen: de link geeft de website in het Frans, maar dat is niet zo erg. Ik maak mijn account, dan klik ik op de link. Ik kan dan inderdaad mijn code invoeren en tijdschrift kiezen maar dan geeft het systeem mij steeds weer hetzelfde scherm met de optie "se connecter". Daar heb ik een paar keer op geklikt maar ik blijf steeds op hetzelfde scherm terug komen. 

Ik heb deze procedure geprobeerd op iPad dan een keer op iMac via Safari maar geeft steeds hetzelfde resultaat.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen