Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-11-19 16h09
Antwoorden: 11 antwoorden
Ik kreeg 'n klein half uurtje geleden (18/11/2019, 15u25) het super leuke nieuws dat ik een duo-ticket had gewonnen voor de nieuwe Frozen film...
Enige probleem: ik moest bevestigen vóór 13/11, 5 dagen geleden!!!!
bellen dan maar naar 5000...
Daar konden ze me ook niet helpen. Het enige wat ze konden doen, was een dossier opmaken en me binnen 2 werkdagen terug contacteren 🤔🙄
Dus: ik hoor vandaag dat ik tickets heb gewonnen voor een voorstelling binnen 2 dagen, moest 5 dagen geleden bevestigen, ik bel voor hulp, weet pas binnen 2 dagen een antwoord!!
Zeker contact opnemen met orange misschien trekken ze dit wel recht
Ik heb net hetzelfde voor. Alleen bij het bellen naar 5000. Kreeg ik de simpele uitleg dat er geen cadeaus in mijn klantenzone staan en dat het dan wel hackers zullen zijn die mails rondsturen. Ik heb het gevoel dat ze op de klantendienst u gewoon niet willen verder helpen. Zo weinig mogelijk moeite doen en zo snel mogelijk de telefoon afhandelen. Er zijn blijkbaar nog mensen met dit probleem. Dit moet toch te registreren en op te lossen zijn!
Pffff niet leuk
@Wolftje2 schreef:
Pffff niet leuk
Nee, inderdaad niet, maar wij Tribers kunnen niet meer doen dan goede tips geven en onze morele steun uitspreken. jammer genoeg ...
Gewoon morgen opnieuw bellen als je tegen de middag nog niks gehoord hebt.