annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tickets Frozen 2

Topic gestart op: 18-11-19 16h09

Antwoorden: 11 antwoorden

LaVacheQuiFlash
Gewaardeerd verkenner

Tickets Frozen 2

Ik kreeg 'n klein half uurtje geleden (18/11/2019, 15u25) het super leuke nieuws dat ik een duo-ticket had gewonnen voor de nieuwe Frozen film...

Enige probleem: ik moest bevestigen vóór 13/11, 5 dagen geleden!!!!

bellen dan maar naar 5000...

Daar konden ze me ook niet helpen. Het enige wat ze konden doen, was een dossier opmaken en me binnen 2 werkdagen terug contacteren 🤔🙄

Dus: ik hoor vandaag dat ik tickets heb gewonnen voor een voorstelling binnen 2 dagen, moest 5 dagen geleden bevestigen, ik bel voor hulp, weet pas binnen 2 dagen een antwoord!!

Labels (1)
11 ANTWOORDEN 11
Wolftje2
Gewaardeerd verkenner

Zeker contact opnemen met orange misschien trekken ze dit wel recht 

Dimi
Aspirant verkenner

Ik heb net hetzelfde voor. Alleen bij het bellen naar 5000. Kreeg ik de simpele uitleg dat er geen cadeaus in mijn klantenzone staan en dat het dan wel hackers zullen zijn die mails rondsturen. Ik heb het gevoel dat ze op de klantendienst u gewoon niet willen verder helpen. Zo weinig mogelijk moeite doen en zo snel mogelijk de telefoon afhandelen. Er zijn blijkbaar nog mensen met dit probleem. Dit moet toch te registreren en op te lossen zijn!

 

Wolftje2
Gewaardeerd verkenner

Pffff niet leuk 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Wolftje2  schreef:

Pffff niet leuk 


Nee, inderdaad niet, maar wij Tribers kunnen niet meer doen dan goede tips geven en onze morele steun uitspreken. jammer genoeg ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Shane
Gewaardeerd verkenner

Gewoon morgen opnieuw bellen als je tegen de middag nog niks gehoord hebt. 

Leden met de meeste pluimen