annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tickets Frozen 2

Topic gestart op: 18-11-19 16h09

Antwoorden: 11 antwoorden

LaVacheQuiFlash
Gewaardeerd verkenner

Tickets Frozen 2

Ik kreeg 'n klein half uurtje geleden (18/11/2019, 15u25) het super leuke nieuws dat ik een duo-ticket had gewonnen voor de nieuwe Frozen film...

Enige probleem: ik moest bevestigen vóór 13/11, 5 dagen geleden!!!!

bellen dan maar naar 5000...

Daar konden ze me ook niet helpen. Het enige wat ze konden doen, was een dossier opmaken en me binnen 2 werkdagen terug contacteren 🤔🙄

Dus: ik hoor vandaag dat ik tickets heb gewonnen voor een voorstelling binnen 2 dagen, moest 5 dagen geleden bevestigen, ik bel voor hulp, weet pas binnen 2 dagen een antwoord!!

Labels (1)
11 ANTWOORDEN 11
Dimi
Aspirant verkenner

Na zelf op onderzoek te gaan ben ik tot de volgende conclusie gekomen:

Als je een winnaar van de wedstrijd was dan werd je verwittigd op 7/11/2019. Net zoals ik een sms kreeg dat ik jammer genoeg niet gewonnen had. De winnaars hadden dan de tijd tot 13/11/2019 middernacht om hun plaatsen te bevestigen of om ze af te staan. Na deze selectie waren er dus mensen die hun plaatsen niet bevestigd of afgestaan hadden. Deze plaatsen werden nadien opnieuw uitgedeeld onder deelnemers van de wedstrijd. Deze konden opnieuw bevestigen of afstaan. Zo gaat het verder tot alle plaatsen in ze zaal ingenomen zijn of tot 18/11/2019 middernacht veronderstel ik. Dat is de absolute deadline die ik ergens in de voorwaarden van de wedstrijd heb gevonden. De mail die ik dus kreeg op 18/11/19 om 15u24 vermelde dat ik mijn plaatsen voor 13/11/2019 had moeten bevestigen. In werkelijkheid moest er toch op de link geklikt worden om de plaatsen te bevestigen want deze "winnaars" hadden tot 24:00 de tijd om te bevestigen.

Een eerste bedenking: waarom kon er niet opnieuw een sms gestuurd worden om te verwittigen dat je alsnog gewonnen had? De mail kwam namelijk bij mijn ongewenste mail terecht en zag deze dus pas op 19/11/2019 om 8u00. Te laat om de plaatsen nog te bevestigen.

Een tweede bedenking: waarom kon er geen aangepaste mail verstuurd zijn met de vermelding dat je voor 18/11/2019 middernacht moest bevestigen? Nu denken mensen dat ze te laat zijn terwijl ze nog een paar uur de tijd hadden om te bevestigen.

Een derde bedenking: nu zijn er vermoedelijk lege plaatsen in de zalen wegens een miscommunicatie van Orange.

Een vierde bedenking: Als ik dit kan ontdekken door opzoekingen te doen zouden de operators van Orange dit dan niet gewoon moeten weten en dit meedelen als je hen belt i.p.v. we zullen een dossier opstellen of het zullen hackers zijn die u een mail sturen...

Conclusie de communicatie rond de wedstrijd kon iets beter en dan waren er geen ongelukkige klanten geweest omdat ze gewonnen hadden, maar toch niet kunnen gaan naar de film

 

 

 

 

Stitchias
Aspirant scout

Bizzare situatie. Miss nog eens bellen en het concreet uitleggen. Of naar een organe shop gaan

0 pluimen
PeggyyG
Ervaren scout

Ik had ook zo'n e-mail ontvangen met de zelfde informatie maar ik kon wel nog tickets bestellen?

Cdt24801
Wijze
Wijze

Dat is goed, dan is het tenminste niet voor iedereen zo slecht geregeld ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen