annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tip voor Orange => Data badges

Topic gestart op: 12-11-19 11h24

Antwoorden: 14 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Tip voor Orange => Data badges

Hier dan nog een tip voor Orange:

Zou het mogelijk zijn ergens in de klantenzone of de app (of beide natuurlijk) de reeds verbruikte (en dus opgespaarde) mobiele gigabytjes weer te geven zodat we kunnen zien waar we staan voor het verdienen van de drie "Data" badges? Dus 100, 500 of 1000 GB verbruikt.

Momenteel is er nergens iets te vinden om daar een zicht op te hebben. Het enige middel momenteel is elke maand zelf noteren vanop uw factuur hoeveel data je hebt opgedaan en dan zo alles optellen.

Zou dat kunnen? Wij duimen alvast Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
NelsonM
Orange-werknemer

Hier dan nog een tip voor Orange:

Zou het mogelijk zijn ergens in de klantenzone of de app (of beide natuurlijk) de reeds verbruikte (en dus opgespaarde) mobiele gigabytjes weer te geven zodat we kunnen zien waar we staan voor het verdienen van de drie "Data" badges? Dus 100, 500 of 1000 GB verbruikt.

Momenteel is er nergens iets te vinden om daar een zicht op te hebben. Het enige middel momenteel is elke maand zelf noteren vanop uw factuur hoeveel data je hebt opgedaan en dan zo alles optellen.

Zou dat kunnen? Wij duimen alvast Smiley Vrolijk

Hallo @Cdt24801,

Je bericht is doorgegeven aan de strategische geesten, ze danken je voor de inspiratie.

Mvg,

Nelson

Cdt24801
Wijze
Wijze

@NelsonM 

Prima, we zijn in blijde verwachting 😊

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Xoffus
Ervaren verkenner

Ja lijkt me ook handig.

Waarschijnlijk vermelden ze dat niet om "badgemisbruik" te voorkomen en mensen bvb expres data gaan verbruiken 🤷🏻‍♂️

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Xoffus  schreef:

Ja lijkt me ook handig.

Waarschijnlijk vermelden ze dat niet om "badgemisbruik" te voorkomen en mensen bvb expres data gaan verbruiken 🤷🏻‍♂️


Ik denk niet dat Orange dat als misbruik zal beschouwen, in tegendeel, ik denk dat die badges in het leven geroepen zijn om het verbruik aan te moedigen. Ik denk eerder dat men daar niet bij stil gestaan heeft, bij zo een overzicht. Iemand die zijn "best" doet om veel data te verbruiken en zo sneller die badge te halen, ik denk niet dat Orange daar een bezwaar tegen heeft.

Ik geeft toe, er zijn andere badges waar het niet om winst voor Orange draait en waar sommige Tribers "handig" in zijn om ze te scoren Smiley Knipoog Maar dat zijn dan meestal de badges die hier op Tribe te verdienen zijn, en niet zozeer de badges uit de klantenzone.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen