annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verjaardagscadeau ... van Orange !!

Topic gestart op: 13-05-19 19h22

Antwoorden: 15 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Verjaardagscadeau ... van Orange !!

Ik heb vandaag een mail gekregen dat Orange jarig is. Daarom krijg ik een cadeau !!

Op zich een mooi gebaar ware het niet ... dat ik er niks mee kan aanvangen .... Smiley Verdrietig

Ik kon kiezen:

  • 3 GB extra data of
  • 50 € extra recyclagepremie bij een nieuwe foon

Jammer genoeg ... ik heb 5 GB data in mijn abo en verbruik nog geen 1 GB per maand ... en ik heb pas van begin dit jaar een nieuwe foon ....

Zoiets noemt men dan iemand blij maken met een dode mus .. om het nog eens met een spreekwoord te zeggen ..

Nu snap ik wel dat als alle Orange klanten mogen meefeesten dat het betaalbaar moet blijven, dus ik til er niet zwaar aan. Smiley Knipoog

Kan ik op de een of andere manier iemand blij maken met deze cadeau's? Smiley Tong

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
DDM
Aspirant verkenner

Dat is ook de reden waarom ik klant blijf!

Orange blijft trouwens de goedkoopste!!

Josette
Wijze
Wijze

Wij zijn er ook altijd blij mee, zeker als we in Nederland zijn en géén wifi hebben.

Want de 4G is snel op en betalen ervoor vind ik te ......................

Geniet ervan.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Karen_speleers
Aspirant verkenner

Oh wat leuk!

patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  50 euro als cadeau voor mindering van een nieuwe gsm? Zou geen nee zeggen 🙂 is toch mooi meegenomen:) 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

@Cdt24801  50 euro als cadeau voor mindering van een nieuwe gsm? Zou geen nee zeggen 🙂 is toch mooi meegenomen:) 


Ja, maar ik heb pas een nieuwe van februari .... Smiley Verdrietig

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen