Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-05-19 19h22
Antwoorden: 15 antwoorden
Ik heb vandaag een mail gekregen dat Orange jarig is. Daarom krijg ik een cadeau !!
Op zich een mooi gebaar ware het niet ... dat ik er niks mee kan aanvangen ....
Ik kon kiezen:
Jammer genoeg ... ik heb 5 GB data in mijn abo en verbruik nog geen 1 GB per maand ... en ik heb pas van begin dit jaar een nieuwe foon ....
Zoiets noemt men dan iemand blij maken met een dode mus .. om het nog eens met een spreekwoord te zeggen ..
Nu snap ik wel dat als alle Orange klanten mogen meefeesten dat het betaalbaar moet blijven, dus ik til er niet zwaar aan.
Kan ik op de een of andere manier iemand blij maken met deze cadeau's?
Ik heb vandaag een mail gekregen dat Orange jarig is. Daarom krijg ik een cadeau !!
Op zich een mooi gebaar ware het niet ... dat ik er niks mee kan aanvangen ....
Ik kon kiezen:
- 3 GB extra data of
- 50 € extra recyclagepremie bij een nieuwe foon
Jammer genoeg ... ik heb 5 GB data in mijn abo en verbruik nog geen 1 GB per maand ... en ik heb pas van begin dit jaar een nieuwe foon ....
Zoiets noemt men dan iemand blij maken met een dode mus .. om het nog eens met een spreekwoord te zeggen ..
Nu snap ik wel dat als alle Orange klanten mogen meefeesten dat het betaalbaar moet blijven, dus ik til er niet zwaar aan.
Kan ik op de een of andere manier iemand blij maken met deze cadeau's?
Ugh @Cdt24801,
Klopt, Orange mag drie verjaardagskaarsen uitblazen! Hiep Hiep Hoera! 🎉🎉🎉
Heel jammer dat we je niet kunnen verheugen met het verjaardagscadeau, maar zal je feedback doorseinen aan de betrokken Orange-stamleden.
Hartelijk bedankt voor je terugkoppeling, beste Leidende Genezer !
Verblijd het hart
✌️ Totems Groet ✌️
Wij hebben gisteren die mail ontvangen.
En zijn er wel blij mee, als we ergens verblijven
zonder wifi kunnen we toch even naar het nieuws kijken
en geraakt onze 4 G niet zo snel op.
Dank je wel en nog een dikke proficiat.
Ik zit volgende week vier dagen in Frankrijk, en alhoewel het niet echt nodig zal zijn heb ik die 3 Gb toch maar aangevraagd. Kwestie van er toch een beetje plezier van te hebben. En de 4G gebruiken ipv WiFi van het hotel ...
Hallo,
Orange is 1 van de weinigen die echt iets geeft aan hun klanten , de concurrentie kan hier van leren.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |