Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-11-19 11h56
Antwoorden: 19 antwoorden
Goedemorgen, heb denk ongeveer een 2 weken geleden de Visual voicemail geactiveerd maar heb nog steeds geen badge ontvangen.
Volgens Orange is er momenteel een "incident" met de badges ivm Thank You. Maar ze zijn er mee bezig.
@Xoffus dat klopt helemaal en een oplossing is onderweg. Zijn al lang aan het wachten hoor denk inmiddels 3 weken . Het is gekomen na de update van de nieuwe My Orange app.
hahaha @Xoffus dat is goed . Nog een triber erbij des te beter !!
Ja als je klant bent ben je lang klant om alles te kunnen krijgen en verdienen 🙂 Ik ben ook al lang klant maar dan heb je ook wat en ben een zeer tevreden klant.
@Chacha1992 dat is perfect mogelijk hoor. Geduld hebben is de boodschap en u gaat die badge vanzelf zien verschijnen.