annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vrienden aanbrengen = beloning?

Topic gestart op: 10-11-20 15h01

Antwoorden: 7 antwoorden

LD93
Gewaardeerd verkenner

Vrienden aanbrengen = beloning?

Hallo iedereen,

Gisteren hebben wij een vriendin aangebracht bij Orange om klant te worden. Ze had dit verteld tegen Orange support aan de telefoon. Zei zijden dat wij de support zelf moesten opbellen maar na het opbellen bleek het dat ze mij doorverwezen naar de website. Nu is het zo dat ik hier nergens iets van terug vind en vroeg mij dan ook af of er beloningen zijn als je klanten aanbrengt of is dit helemaal niet het geval?

alvast bedankt!

Groetjes

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Josette
Wijze
Wijze

@LD93  goedemiddag,

ik weet wel dat dit wel nog kan:

Iedereen die een klant aanbrengt krijgt 5% korting op zijn of haar gsm abonnement.

Voorwaarde is wel dat de nieuwe klant en de aanbrenger betaalt via domiciliering.

Andere voorwaarde is dat je klant wordt via een smart verkoper.

Wat is Smart?

Smart is een zusterbedrijf van Orange waar de verkopers instaan voor de verkoop 

van de producten van Orange, dus niet klant worden via internet of shop.

Enkel op deze manier kan je nog genieten van een korting.

Hopend dat nu je vraag beantwoord is.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@LD93  als je een klant aanbrengt is dat altijd super natuurlijk maar de tijd van cadeaus is gedaan. Ik weet toevallig van een shop medewerker van bij mij hier in de stad dat dat vroeger zo was maar dat is al heel lang niet meer. Telenet had ook vroeger dit soort dingen dat als je een klant aanbracht kreeg je iets speciaals maar deze tijden zijn gedaan. Dus daar moeten we je in telleurstellen helaas.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Luvlektrik
Ervaren verkenner

Hallo @LD93 @patrick2 @Josette ! Het zou wel een leuk gegeven zijn als ze een soort van beloning maken in de vorm van het badge-systeem op MyOrange. Bvb. Een badge als je een vriend laat omschakelen naar Orange, nog een badge bij 3 personen en nog eentje voor 5. 👍 Misschien iets om voor te leggen bij ons stamhoofd. 😄

 

Grt

 

Luvlektrik

lowiecloet
Aspirant verkenner

Dit is dus ondertussen het geval! 🙂

Maar hoe kan je aangeven dat je een vriend hebt aangebracht?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen