Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-02-20 12h19
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Iedereen weet dat je badges kan krijgen door verschillende dingen te gebruiken. Dit kan zijn Love pack en domicilieering en gebruik van de cloud of de My Orange app en ga zo maar door.
Als men iets van die dingen heeft of heeft geactiveerd dan is het niet zo dat je meteen die badge ziet en dus ook toegewezen hebt gekregen. Voor je die badge ziet gaat daar een bepaalde tijd over heen , wat deze tijd is weten we niet , bij de ene is dat een maand bij de ander twee maanden en weer iemand anders drie weken. Dus moest je iets hebben geactiveerd wat gekoppeld is aan een badge gewoon een beetje geduld hebben dan zie je de badge vanzelf wel komen.
Ook niet denken dat je die badge niet krijgt want dat is niet zo iedereen krijgt zijn badge maar je moet nu eenmaal wat geduld hebben.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Cdt24801 Ik ben het er volledig mee eens dat het moet worden vastgezet. Die vragen komen het meest voor op het forum en hopelijk kunnen nieuwe en huidige gebruikers geen discussie voeren over hetzelfde onderwerp...
@tinejansseune schreef:
Goed idee!
Dankuwel 😊
Welk cadeau hangt er vast aan die badges is het de moeite ?
@Aletoeta schreef:
Welk cadeau hangt er vast aan die badges is het de moeite ?
Dat is steeds verschillend. Missie volbrengen en je weet het.
Ok thx ik zie wel wat er komt 👍
Inderdaad, je moet geduld hebben. Ik heb mijn badges ook nog niet gekregen. Maar geduld is een schone deugd 😁
@Cdt24801 Ik ben het er volledig mee eens dat het moet worden vastgezet. Die vragen komen het meest voor op het forum en hopelijk kunnen nieuwe en huidige gebruikers geen discussie voeren over hetzelfde onderwerp...
Goed idee!
@tinejansseune schreef:
Goed idee!
Dankuwel 😊
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |