annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat indien geen paypal of via bij Orange thank you

Topic gestart op: 02-03-20 21h16

Antwoorden: 2 antwoorden

Trieniemienie
Rekruut scout

Wat indien geen paypal of via bij Orange thank you

OPGELOST

Voor m'n verjaardagsgeschenk van Orange had ik gekozen voor 25€ korting op een horloge. Helaas kan je daar enkel met paypal of visa betalen. Ik heb dat niet dus kan m'n bestelling niet afronden. Wat kan ik nu doen om een andere kado te kiezen?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Trieniemienie  is er niet iemand in uw omgeving die u kent die dat wel heeft en dat u het geld kan terug betalen ? Want denk niet dat er echt een andere oplossing is om dan dat cadeau te kiezen. Als u belt met de klantendienst die gaan ook niet veel hieraan kunnen doen en in de shop zijn deze cadeau's niet krijgen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Herihor
Leidende verkenner

Neem PayPal, ik heb het al jaren, het is een absoluut veilige en comfortabele manier van betalen! Ik betaal oa al mijn treintickets via de app van de NMBS dmv van PayPal. 

patrick2
Wijze
Wijze

@Trieniemienie  is er niet iemand in uw omgeving die u kent die dat wel heeft en dat u het geld kan terug betalen ? Want denk niet dat er echt een andere oplossing is om dan dat cadeau te kiezen. Als u belt met de klantendienst die gaan ook niet veel hieraan kunnen doen en in de shop zijn deze cadeau's niet krijgen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen