Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-03-20 21h16
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Voor m'n verjaardagsgeschenk van Orange had ik gekozen voor 25€ korting op een horloge. Helaas kan je daar enkel met paypal of visa betalen. Ik heb dat niet dus kan m'n bestelling niet afronden. Wat kan ik nu doen om een andere kado te kiezen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Trieniemienie is er niet iemand in uw omgeving die u kent die dat wel heeft en dat u het geld kan terug betalen ? Want denk niet dat er echt een andere oplossing is om dan dat cadeau te kiezen. Als u belt met de klantendienst die gaan ook niet veel hieraan kunnen doen en in de shop zijn deze cadeau's niet krijgen.
Neem PayPal, ik heb het al jaren, het is een absoluut veilige en comfortabele manier van betalen! Ik betaal oa al mijn treintickets via de app van de NMBS dmv van PayPal.
@Trieniemienie is er niet iemand in uw omgeving die u kent die dat wel heeft en dat u het geld kan terug betalen ? Want denk niet dat er echt een andere oplossing is om dan dat cadeau te kiezen. Als u belt met de klantendienst die gaan ook niet veel hieraan kunnen doen en in de shop zijn deze cadeau's niet krijgen.