annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat zijn de exacte vereisten voor een badge?

Topic gestart op: 13-02-19 18h25

Antwoorden: 7 antwoorden

LucifersAngel
Ervaren verkenner

Wat zijn de exacte vereisten voor een badge?

OPGELOST

Bij sommige badges is het heel duidelijk wanneer je deze krijgt, bij anderen is het neit echt duidelijk 'hoeveel' je moet doen om de badge te krijgen... Is er ergens ook ene overzicht van deze badges te vinden?

Bijvoorbeeld te Tribe badges: hoe actiever je bent, hoe een hogere badge je krijgt. Maar er staat nergens 'hoe actief' je moet zijn? Of toch niet waar ik het terugvind. Bij de badges van de Tribe zelf staat het dan weer superduidelijk, maar deze tellen niet mee voor de getrouwheidsbadges...

Bedankt!

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze


@LucifersAngel  schreef:

Dus als je die 16 badges van Tribe hebt ga je omhoog met een Thank You badge? 


Even nog iets meer verduidelijken: hier op Tribe kun je inderdaad badges verdienen. Maar dat zijn dus niet dezelfde badges die in uw klantenzone of "MyOrange" staan. Het heet inderdaad allebei "badge" en dat is misschien een beetje verwarrend.

Aan die 16 mogelijke rangen hier in Tribe zijn op zichzelf GEEN badges verbonden. Enkel in de klantenzone zijn er VIER badges voorzien voor de vier hoofdrangen. En daar staat dus enkel bij dat je die of die hoofdrang behaald hebt. Er staat niet bij wat je daarvoor moeten doen hebt.

De badges die te verdienen zijn hier op Tribe, daar staat dan telkens bij voor wat je die verdiend hebt. Die lijst is ook niet ergens raadpleegbaar, maar daar is in dit geval wel een mouw aan te passen: ga naar het profiel van iemand anders die reeds langer bezig is en ga eens kijken naar zijn badges. Als je op zo een badge klikt komlt een tekst tevoorschijn die uitlegt waardoor die badge verdiend is.

En er zijn ook verrassingsbadges. Zo bvb als je met Halloween online was, heb je een Halloweenbadge verdiend. En dat is dus ook niet voorspelbaar ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik moet er nog iets aan toevoegen: nu ik wat dieper ben gaan zoeken heb ik ook bij de NL versie verscheidene "scouts" gevonden met als rang "aspirant", "gewaardeerde" en "ervaren". Ook hier heb ik geen "veteraan" of "leidende" gevonden. Maar dat zegt dus niks heb ik geleerd ...Gefrustreerde smiley

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


LucifersAngel
Ervaren verkenner

Dus als je die 16 badges van Tribe hebt ga je omhoog met een Thank You badge? 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@LucifersAngel  schreef:

Dus als je die 16 badges van Tribe hebt ga je omhoog met een Thank You badge? 


Even nog iets meer verduidelijken: hier op Tribe kun je inderdaad badges verdienen. Maar dat zijn dus niet dezelfde badges die in uw klantenzone of "MyOrange" staan. Het heet inderdaad allebei "badge" en dat is misschien een beetje verwarrend.

Aan die 16 mogelijke rangen hier in Tribe zijn op zichzelf GEEN badges verbonden. Enkel in de klantenzone zijn er VIER badges voorzien voor de vier hoofdrangen. En daar staat dus enkel bij dat je die of die hoofdrang behaald hebt. Er staat niet bij wat je daarvoor moeten doen hebt.

De badges die te verdienen zijn hier op Tribe, daar staat dan telkens bij voor wat je die verdiend hebt. Die lijst is ook niet ergens raadpleegbaar, maar daar is in dit geval wel een mouw aan te passen: ga naar het profiel van iemand anders die reeds langer bezig is en ga eens kijken naar zijn badges. Als je op zo een badge klikt komlt een tekst tevoorschijn die uitlegt waardoor die badge verdiend is.

En er zijn ook verrassingsbadges. Zo bvb als je met Halloween online was, heb je een Halloweenbadge verdiend. En dat is dus ook niet voorspelbaar ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen