annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Welk zijn de meest voorkomende verjaardagsgeschenken?

Topic gestart op: 05-05-23 07h51

Antwoorden: 2 antwoorden

Helen1
Ervaren genezer

Welk zijn de meest voorkomende verjaardagsgeschenken?

OPGELOST

Beste leden, 

Ik ben zoooo nieuwschierig maar wilde even polsen welke varïerende verjaardagsgeschenken men al ontvangen heeft?

Ik ben bijna gold, dus 5 jaar klant bij orange binnen 2 maand.

Groetjes

Helen1

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Helen1 Dat varieerde van jaar tot jaar . Heb al een zaadjes gekregen en was er zeer blij mee . Ben minder lang bij Orange 2 jaar en 9 maanden (Silver ) .Elk geschenk 💝 is leuk .Soms kan ik het gebruiken soms niet maar daar doe ik het helemaal niet voor . Mocht ik ze wegschenken deed ik dat met hart en ziel . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Kholle16
Aspirant verkenner

Dat kan verschillen, dat is het leuke eraan. Ik ben Platinum (+17 jaar) en heb al enkele keren kunnen kiezen: 4 weken Humo, chocolade, 2GB gratis, korting Adidas...

Allemaal leuke geschenken en zeker de moeite waard om te bekijken 👍

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Helen1 Dat varieerde van jaar tot jaar . Heb al een zaadjes gekregen en was er zeer blij mee . Ben minder lang bij Orange 2 jaar en 9 maanden (Silver ) .Elk geschenk 💝 is leuk .Soms kan ik het gebruiken soms niet maar daar doe ik het helemaal niet voor . Mocht ik ze wegschenken deed ik dat met hart en ziel . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen