annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie mist ook het Top Star programma van vroeger?

Topic gestart op: 21-02-18 19h50

Antwoorden: 15 antwoorden

Stregalina
Aspirant verkenner

Wie mist ook het Top Star programma van vroeger?

Het is zeker niet zo dat vroeger alles beter was, maar als ik zou kunnen kiezen tussen het huidige Orange Thank You en het vroegere getrouwheidsprogramma Top Stars van Mobistar, zou ik echt geen 2 keer moeten nadenken! 

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
Tinneke2
Aspirant sjamaan

  • Ben nu 7 maanden bij Orange maar kan niets doen met de geschenken .Volledig mee eens.Zou ook liever door sparen ,want wat ze nu  geven is niet interessant . Zoals naar center parcs gaan op mijn eentje ...
  • Laat ons kiezen .😉
0 pluimen
Neleke_7
Ervaren verkenner

Ik ken het programma maar heb het nooit gehad. Lijkt me ook wel fijn om te sparen en zo zelf te kiezen. Nu kies je vaak iets omdat het moet.. iets wat je op dat moment niet nodig hebt. 

NaughtyByNature
Leidende verkenner

Volkomen mee eens. Zo kon je tenminste zelf sparen voor een interessant kado. 😊

0 pluimen
Cheetahke
Gewaardeerd verkenner

Ik heb aan het Top Star programma van vroeger niet echt veel gehad, evenmin als dat ik nu aan de geschenken van Orange iets heb. Tegenwoordig krijg ik enkel maar filmtickets als geschenk, en dan nog enkel 1 ticket gratis bij aankoop van 1 ticket 😞

Bij Top Star moest je uitkijken, want na een bepaalde periode vervielen die. Ik heb nooit de nodige Stars bijeen gekregen om iets interessants te kiezen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen