Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Het is zeker niet zo dat vroeger alles beter was, maar als ik zou kunnen kiezen tussen het huidige Orange Thank You en het vroegere getrouwheidsprogramma Top Stars van Mobistar, zou ik echt geen 2 keer moeten nadenken!
Ze hadden ons moeten laten kiezen, in plaats van ineens alles af te pakken en met iets anders te starten.
De helft van de tijd zijn er géén geschenkjes, of alleen voor nieuwe klanten, en als je dan eindelijk iets krijgt is t meestal nog iets waar je totaal niets mee bent.
Beter zoals met de stars.... je kon doorsparen en zélf kiezen
Bij Top Star kreeg je elke maand stars (hoe langer klant, hoe meer stars) per gebruikte euro op je factuur.
Die stars kon je naar eigen wens sparen en inwisselen in een online shop, dat kon bijv. inderdaad voor extra belminuten/data maar ook voor aankoopbonnen bij Fnac, Vandeborre, etc, voor Bongobonnen of voor korting op aankopen in elke Mobistarwinkel. Er was echt wel keuze en voor elk wat wils.
Ik heb aan het Top Star programma van vroeger niet echt veel gehad, evenmin als dat ik nu aan de geschenken van Orange iets heb. Tegenwoordig krijg ik enkel maar filmtickets als geschenk, en dan nog enkel 1 ticket gratis bij aankoop van 1 ticket 😞
Bij Top Star moest je uitkijken, want na een bepaalde periode vervielen die. Ik heb nooit de nodige Stars bijeen gekregen om iets interessants te kiezen.
Ik heb ook vroeger nog kunnen genieten van het Top Star programma, en daar heb ik toch enkele mooie dingen mee aangeschaft. Het laatste was een GSM die ik aan de oudste dochter kado heb gedaan. Ik kreeg echt wel voldoende punten bijeen, maar was dan ook Mobi* klant van het eerste uur. (een tiental jaar geleden, of nog langer zelfs, stond er ineens een bezorger aan de deur (of moest ik het gaan afhalen in het center, weet het niet meer juist) met een fles champagne van Mobi* als bedankje voor het reeds vele jaren trouwe klant zijn ....
Inderdaad veel beter dan het huidige Thank You waar ge weinig mee zijt .... of het moest juist uitkomen dat ge net iets nodig hebt wat ge juist verdiend hebt. Kan natuurlijk ook gebeuren.
Ik herrinner mij ook nog zoiets als die topstars...
Orange thank you is niet zo slecht maar vooral héél beperkt.
Het zou handig zijn mochten ze de filmtickets wat flexibeler maken naargelang de Badge.
Te hoger je badgestatus (gold of diamond) zou je het filmticket moeten kunnen gebruiken naar wens ipv enkel op dinsdag.
De restopass lijkt me handig... als je in een grootstad woont... ook weer niet zoooo handig!
Misschien kunnen ze een samenwerking lanceren met Pluskaart?
ik sluit me er bij aan
vorige spaarprogramma was interessanter.
(zal ook voor firma kostelijker geweest zijn neem ik aan...)