Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-09-24 18h28
Antwoorden: 2 antwoorden
in deze vorig jaar mocht ik k iezen om 4 weken lang magazines te krijgen. ik kreeg deze niet, maar dcht er verder niet over na
vorige week keek ik mijn bankuittreksels na en er ging 12 euro van mijn rekeing. ik bel naar roularta, waarom
u hebt een abonnement op magazines via orange zegde de mevrouw. ik antwoord nooit ontvangen
nu blijkt dat de activatielink door orange naar een zeer oud , reeds gewist emailadres door hen is bezorgd aan roularta
uiteindelijjk heb ik dus nooit 1 magazine ontvangen, dit wordt ook bevestigd door roularta dat het nooit is geactiveerd geweest. blijkbaar zouden ze me een mail hebben gestuurd, echter dee kon nooit toekomen daar adres was gewijzigd
verder staat er in de voorwaarden van orange dat de eerste 4 weken gratis zijn, nadien 1 euro per maand
dit is zo 3 maand goed gegaan
nadien is dit verhoogd naar 12 euro.
persoonlijk vind ik deze praktijk bereurenswaardig. meer als 90 euro betaald , voor niets
Klopt wat je zegt.
Ik was van mening dat het abonnement niet geactiveerd was om een of andere rede.
Tot ik onlangs mijn rekening na keek en dan pas naar roularta gebeld waarom dat was.
Toen is het pas aan het licht gekomen.
Roularta treft geen schuld, want zij hebben foutief email ontvangen.
Nochtans staat het correct in mijn profiel.
Weet je, van orange uiteindelijk nog niets gehoord.
Zegt toch iets over ze omgaan met klanten.
Men leerde me,een tevreden klant zegt het max aan 1 person,een ontevreden klant sowieso aan 6 personen
Goed weekend
Leo
Ik zou in uw plaats toch eerst eens met de klantendienst in gesprek gaan, indien dat geen zoden aan de dijk brengt bemiddeling via de ombudsman opstarten.
Wel zien dat je al uw beweringen kan staven.