annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

magazines

Topic gestart op: 09-09-24 18h28

Antwoorden: 2 antwoorden

brodeau
Aspirant verkenner

magazines

in deze vorig jaar mocht ik k iezen om 4 weken lang magazines te krijgen. ik kreeg deze niet, maar dcht er verder niet over na

vorige week keek ik mijn bankuittreksels na en er ging 12 euro van mijn rekeing. ik bel naar roularta, waarom

u hebt een abonnement op magazines via orange zegde de mevrouw. ik antwoord nooit ontvangen

nu blijkt dat de activatielink door orange naar een zeer oud , reeds gewist emailadres door hen is bezorgd  aan roularta

uiteindelijjk  heb ik dus nooit 1 magazine ontvangen, dit wordt ook bevestigd door roularta dat het nooit is geactiveerd geweest. blijkbaar zouden ze me een mail hebben gestuurd, echter dee kon nooit toekomen daar adres was gewijzigd

verder staat er in de voorwaarden van orange dat de eerste 4 weken gratis zijn, nadien 1 euro per maand

dit is zo 3 maand goed gegaan

nadien is dit verhoogd naar 12 euro.

persoonlijk vind ik deze praktijk bereurenswaardig. meer als 90 euro betaald , voor niets

 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
brodeau
Aspirant verkenner

Klopt wat je zegt.

Ik was van mening dat het abonnement niet geactiveerd was om een of andere rede. 

Tot ik onlangs mijn rekening na keek en dan pas naar roularta gebeld waarom dat was.

Toen is het pas aan het licht gekomen. 

Roularta treft geen schuld, want zij hebben foutief email ontvangen. 

Nochtans staat het correct in mijn profiel. 

Weet je, van orange uiteindelijk nog niets gehoord. 

Zegt toch iets over ze omgaan met klanten. 

Men leerde me,een tevreden klant zegt het max aan 1 person,een ontevreden klant sowieso aan 6 personen 

 

Goed weekend 

Leo 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik zou in uw plaats toch eerst eens met de klantendienst in gesprek gaan, indien dat geen zoden aan de dijk brengt bemiddeling via de ombudsman opstarten.

Wel zien dat je al uw beweringen kan staven.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen