Orange Thank You
Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Anonymous
Niet van toepassing

Re: soort geschenken

Ik heb via Orange Thank You , 3 nieuwe badges gehaald. Krijg een geschenkdoos met 10 Belgische pralines. 😋
Nu heb ik een nieuwe uitdaging, opnieuw 3 badges verzamelen voor een volgende  cadeau!!! 😉

Highlighted
Leidende sjamaan

@Anonymous  heb ook 3 nieuwe badges te behalen maar te moeilijk. 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Highlighted
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

De badge Tribe Scout en Domiciliëring had ik al moeten hebben, maar daar zit nog een slot op!!! Orange kennende, "geduld" zeker?

En Data Fan 100GB en zou ik er terug 3 moeten hebben! 😉

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Anonymous  een data fan ben ik niet 1 GB per maand of zo nog niet eens da is echt een lachertje.

Ja domiciliering heb ik al en de tribe scout heb ik ook niet volgens de app. Ze waren er mee bezig want had twee keer een bericht gedaan , heb persoonlijk contact gehad met een moderator zelfs hier over . Twee keer zou het in orde moeten zijn maar vandaag de dag nog niks te zien. Maak er geen woorden en dossiers meer aan vuil het is goed voor mij want heb wel op 1 of andere manier mijn drie badges gehaald. En dat nadat ze gezegd hadden het is opgelost. Dus het slotje is er niet af maar wel de missies gehaald. 

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@patrick2 

Wat die badge Tribe Scout betreft: is er eigenlijk wel iemand die die wel gekregen heeft? Tribe Verkenner, dat wel, maar Scout?

Ikzelf ben trouwens nog steeds op beide aan het wachten, en ik heb ze nu toch al een hele tijd geleden verdiend ... Bijna 2 jaar ....

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Cdt24801  wij , en denk ook andere , hebben deze al zeker twee jaar. Maar nadat ik te horen heb gekregen het dossier is opgelost kreeg ik eens mijn geschenk , want ik moest nog 1 missie voldoen. Maar dat slotje is er niet af dus ik vraag mij af waarom dat slotje er niet meer af gaat. Misschien een software fout of misschien kan deze niet meer behaald worden maar kunnen ze de langere Triber's niet weigeren.

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@patrick2 

Ik mankeer al heel lang nog 1 missie om een kado te krijgen. Beide badges staan nog op slot. En er is niks bijgekomen hoor, teller staat nog steeds op 2/3

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@patrick2 

Wat ik er eigenlijk zo ergerlijk aan vind: het gaat mij niet om dat kado, maar wel om het feit dat men een systeem in voege brengt en reclame voor maakt dat niet naar behoren werkt.

Waarschijnlijk beroepsmisvorming, maar als gepensioneerd leidinggevend ITer is zoiets voor mij compleet onaanvaardbaar. Sorry.

Tomorrow is another day
Highlighted
Anonymous
Niet van toepassing

@Cdt24801 @patrick2 

Er zijn nog veel zaken waar Orange aan moet werken!!!
Of ze hebben er geen goesting in, of …. wie zal het zeggen!

Highlighted
Leidende sjamaan

@Cdt24801  het gaat mij niet om dat cadeau maar om het principe. Als ik ergens punten spaar en ze zeggen de tien punten krijgt u ooit wel maar zie ze er nooit op staan kan ik nooit zeggen heb dat verdiend. Zelfde als de badge. Nu zie ik die badge niet staan maar we hebben er wel recht op dus wil ik graag dat slotje eraf hebben. Dus ik zeg het zelfde als jou en we zijn het wederom met elkaar eens.

Alles moet bij mij altijd correct staan dat is een kleine tik of zo maar ik hou van stiptheid. En of het een systeem fout is of niet als ik morgen te laat betaal aan hun de factuur kan ik niet zeggen systeem fout dus is het betaal slotje bij mij er ook niet af . 

Leden met de meeste pluimen