annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

soort geschenken

Topic gestart op: 13-12-19 12h41

Antwoorden: 22 antwoorden

Lucas_E
Aspirant verkenner

soort geschenken

Is er een lijst met all de geschenken die je kan krijgen van orange tank you?

Labels (1)
22 ANTWOORDEN 22
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  het gaat mij niet om dat cadeau maar om het principe. Als ik ergens punten spaar en ze zeggen de tien punten krijgt u ooit wel maar zie ze er nooit op staan kan ik nooit zeggen heb dat verdiend. Zelfde als de badge. Nu zie ik die badge niet staan maar we hebben er wel recht op dus wil ik graag dat slotje eraf hebben. Dus ik zeg het zelfde als jou en we zijn het wederom met elkaar eens.

Alles moet bij mij altijd correct staan dat is een kleine tik of zo maar ik hou van stiptheid. En of het een systeem fout is of niet als ik morgen te laat betaal aan hun de factuur kan ik niet zeggen systeem fout dus is het betaal slotje bij mij er ook niet af . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 en @Anonymous 

Weet ge, ik heb reeds meermaals contact gehad via messenger, en het had al lang in orde moeten zijn, maar voor de zoveelste keer gaan ze een interne mail sturen of een nieuw dossier opmaken. Het laatste nieuws dat ik moest opgeven wanneer ik mijn gsm nummer had ingegeven in Tribe. Misschien dat het daar ergens mee te maken heeft.

OK, op zich kan ik dat aannemen omdat ik dus mijn gsm nummer heb ingevoerd als ik reeds lange tijd bezig was, maar langs de andere kant dan weer niet. En waarom niet? Wel, men zou kunnen stellen dat het uitdelen van de badges niet met terugwerkende kracht is. En op het moment dat die dingen zijn ingevoerd was ik reeds Genezer. Dus geen badge Scout en geen badge Verkenner voor mij. Maar ...ik heb kort geleden een test account aangemaakt om een en ander uit te proberen. Dat is dus van nul gestart. Ik heb dat account verbonden aan mijn reservefoon, dus een ander gsm nummer. Met een eigen aparte klantenzone.

En ja, ge kunt het al raden, op dat test account heb ik dus wel de Tribe Verkenner badge gekregen, maar niet de Tribe Scout badge! Ook daar ontbreekt die !!

En tussen haakjes, er staat nergens dat die dingen niet met terugwerkende kracht zijn. En moest het wel zo zijn, OK, tot daar aan toe, daar kan ik mee leven. Maar dan wil ik ze ook niet zien staan in mijn klantenzone met een slotje erop. En als ik dan met de muis erover hoover de tekst "Doe nog goed je best en je verdient deze badge ..." te lezen krijg. Dat is erover.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Cdt24801 @patrick2 

Er zijn nog veel zaken waar Orange aan moet werken!!!
Of ze hebben er geen goesting in, of …. wie zal het zeggen!

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous kijk het is een vast gegeven dat er nog veel dingen 'verbeterd' kunnen worden bij Orange. Als ik alleen al vergelijk met Mijn Telenet vs Klantenzone van Orange is Telenet ver de tijd vooruit. En ik ga zeker niet opnoemen wat Telenet erin heeft staan want dan duurt het te lang. Maar de suggestie's die wij geven hier de ideeën noem het maar op ...net als of het ligt in de vuilbak. Hopelijk wordt het echt wel het jaar van Orange want commercieel doen ze het goed , beter dan Telenet , maar zorg dan ook dat de dingen goed gaan en luister naar de 'klanten' de Tribers.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Ik hoop dat ze luisteren naar alle suggesties en ideeën! Dat creëert meer klanten en nog belangrijker … Klantentevredenheid!! 

Leden met de meeste pluimen