Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-11-24 06h53
Antwoorden: 1 antwoord
Ben verhuist op 26 Oktober , afspraak gemaakt 28 oktober en ook bevestigt door orange via mail en sms maar niet komen opdagen 4 uur zitten wachten voor niets , ik bel orange en ze maken een nieuwe afspraak
voor 5 november hetzelfde bevestigd via mail en sms weer 4 uur kwijt , ik bel terug niet zo meelevend moet ik zeggen allée dan weer een nieuwe afspraak voor 13 november dan ….. ik bel gisteren terug naar Orange en vraag bevestiging en mevrouw ziet geen afspraak staan en zegt ik zal er eentje aanmaken voor 14 november …
Hoe kan ik nu zeker zijn dat ze de 14 november nu gaan komen en wat met de betaling tegen die tijd zit ik dan toch al heel lang zonder internet en tv
Beste zou ik eens langs gaan in een Orange shop daar kan je samen bekijken voor een afspraak en laat het dan ook op papier zetten als je een afspraak krijgt.
Dit is natuurlijk geen service die je krijgt en dit zou ook zo niet mogen.
Nu weet ik niet wanneer je de verhuis doorgegeven hebt maar dit dien je wel 3 weken op voorhand te doen. Dan zullen ze je contacteren binnen de 1 werkdag om een afspraak vast te leggen.
Waarschijnlijk ben je in de tussentijd al verhuisd op dit moment van schrijven..? Zou dan ook eens een deftige uitleg vragen waar het allemaal mis gegaan is en eventueel een compensatie omdat je geen gebruik kon maken van je diensten. Maar dat is ook te regelen via de klantendienst daar kunnen wij je hier ook niks van zeggen.
Eventueel via Messenger op Facebook contact zoeken is ook een oplossing moet je niet bellen en wachten aan belijn. Maar je dient wel Facebook te hebben anders gaat het niet.