annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activatie SIMkaart lukt niet

Topic gestart op: 27-10-24 08h54

Antwoorden: 1 antwoord

Joke4
Aspirant verkenner

Activatie SIMkaart lukt niet

Beste,

ik heb een aantal weken geleden een nieuwe SIMkaart aangevraagd. 2 dagen later heb ik deze ontvangen maar ik heb deze pas 2 weken later proberen te activeren en dit lukt niet. Ik krijg dan een foutmelding met de vraag om alle gegevens (simkaartnummer en e-mailadres) nog eens te controleren maar dit is correct ingevuld. Toch lukt de activatie nog steeds niet. Zou u mij kunnen verder helpen? 

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Cdt24801
Wijze
Wijze

Dat zullen wij helaas niet kunnen doen, @Joke4  ...

Wij zijn  hier zelf ook allemaal gewone klanten en hebben dus geen toegang tot de interne applicaties van Orange.

Je zal u met dit probleem tot de klantendienst moeten wenden. Je kan telefonisch proberen, maar wellicht sneller geholpen zijn door eens in een shop binnen te stappen.

Veel succes 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen