Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-10-24 08h54
Antwoorden: 1 antwoord
Beste,
ik heb een aantal weken geleden een nieuwe SIMkaart aangevraagd. 2 dagen later heb ik deze ontvangen maar ik heb deze pas 2 weken later proberen te activeren en dit lukt niet. Ik krijg dan een foutmelding met de vraag om alle gegevens (simkaartnummer en e-mailadres) nog eens te controleren maar dit is correct ingevuld. Toch lukt de activatie nog steeds niet. Zou u mij kunnen verder helpen?
Dat zullen wij helaas niet kunnen doen, @Joke4 ...
Wij zijn hier zelf ook allemaal gewone klanten en hebben dus geen toegang tot de interne applicaties van Orange.
Je zal u met dit probleem tot de klantendienst moeten wenden. Je kan telefonisch proberen, maar wellicht sneller geholpen zijn door eens in een shop binnen te stappen.
Veel succes 😉
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |