Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-12-21 17h19
Antwoorden: 1 antwoord
Vanmorgen technieker geweest voor installeren en activeren TV en internet. Was een probleem gelegen bij activatiedienst. Hebben enkel 2 posten en geen internet. Technieker zij dat dit een uurtje zou duren. Ondertussen al ganse dag geen internet of tv. Contact genomen met klantendienst en blijkbaar is er een probleem met alle nieuwe activaties...ze zullen met ons contact binnen de 2 dagen (????) Ik moet van thuis uit werken en Orange zal het binnen de 2d oplossen? Wat een service is dat???? Hier moet al van dag 1 een compensatie tegenover staan....is niet mijn fout maar bij Orange gelegen. Ik betaal vanaf vandaag volledige bundel en krijg niks...schande waar kan ik officieel klacht indienen?
Dat kan bij de ombudsdienst voor telecommunicatie. Hoe je dat doet kan je hier lezen.