- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Activatie TV en internet
Vanmorgen technieker geweest voor installeren en activeren TV en internet. Was een probleem gelegen bij activatiedienst. Hebben enkel 2 posten en geen internet. Technieker zij dat dit een uurtje zou duren. Ondertussen al ganse dag geen internet of tv. Contact genomen met klantendienst en blijkbaar is er een probleem met alle nieuwe activaties...ze zullen met ons contact binnen de 2 dagen (????) Ik moet van thuis uit werken en Orange zal het binnen de 2d oplossen? Wat een service is dat???? Hier moet al van dag 1 een compensatie tegenover staan....is niet mijn fout maar bij Orange gelegen. Ik betaal vanaf vandaag volledige bundel en krijg niks...schande waar kan ik officieel klacht indienen?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dat kan bij de ombudsdienst voor telecommunicatie. Hoe je dat doet kan je hier lezen.
