annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activatie TV en internet

Topic gestart op: 20-12-21 17h19

Antwoorden: 1 antwoord

Yves1
Aspirant verkenner

Activatie TV en internet

Vanmorgen technieker geweest voor installeren en activeren TV en internet. Was een probleem gelegen bij activatiedienst. Hebben enkel 2 posten en geen internet. Technieker zij dat dit een uurtje zou duren. Ondertussen al ganse dag geen internet of tv. Contact genomen met klantendienst en blijkbaar is er een probleem met alle nieuwe activaties...ze zullen met ons contact binnen de 2 dagen (????) Ik moet van thuis uit werken en Orange zal het binnen de 2d oplossen? Wat een service is dat???? Hier moet al van dag 1 een compensatie tegenover staan....is niet mijn fout maar bij Orange gelegen. Ik betaal vanaf vandaag volledige bundel en krijg niks...schande waar kan ik officieel klacht indienen?

 

Labels (1)
1 ANTWOORD 1
Cdt24801
Wijze
Wijze

Dat kan bij de ombudsdienst voor telecommunicatie. Hoe je dat doet kan je hier lezen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen