Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-11-21 09h08
Antwoorden: 7 antwoorden
Al van gisteren geen tv, gsm,en vaste lijn meer als je belt naar klantendienst sturen ze je van kastje naar de muur begin dit wel beu te geraken
Heb je uw diensten pas opgezegt na de installatie van Orange?
Of al wat vroeger?
Normal dien je pas op te zeggen na installatie van de orange technieker.
Anders kunnen bepaalde zaken zoals GSM en Vaste lijn nummer niet overgenomen worden.
Bijkomend, Als je gebruik maakt van de smartswitch geeft dit ook regelmatig een issue (maar is bij elke provider zo).
@Lucien1 goedemorgen.
Geef eens wat meer uitleg aub?
Heb je gedaan zoals het hoort te gaan?
Pas opzeggen als je van Orange alles oké hebt?
Neem contact op via FB messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Wij zijn ook maar klanten.
Ik heb ok gekregen van Orange maar nu is me pa 76 jaar totaal onbereikbaar
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |