Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-01-22 07h42
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Kan ik via hier een klacht neerleggen?
Ik ben al 9 jaar klant. Ik bel deze maand om te zeggen dat ik verhuis 25 februari en dat vanaf die datum TV + INTERNET afgesloten moet worden.
Maar wat deden die kiekens bij Orange? Die sloten alles af op 17 januari, sloten me dan terug aan, en rekenen me dan nog activeringskosten aan!!!
En ik kreeg ook een mail dat als ik de toestellen binnen de 10 dagen niet terug stuur, mij ook 200€ wordt aangerekend voor de digicorder etc…
waarom doen die zo onmenselijk?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Veeschat goedemorgen,
niet fijn om dit te lezen hoor.
Maar wij kunnen géén klachten behandelen, je zal dat via FB-Messenger kunnen doen
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Of telefoneren naar nr 5000.
Succes ermee.
@Josette : Ik zei dus juist het zelfde ... mijne is niet als oplossing gezien :s .
Groeten,
bigMODDER
@Veeschat goedemorgen,
niet fijn om dit te lezen hoor.
Maar wij kunnen géén klachten behandelen, je zal dat via FB-Messenger kunnen doen
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Of telefoneren naar nr 5000.
Succes ermee.
Welkom op het forum , mijn raad is Orange eens aan te spreken via privé berichtje op facebook of via twitter , daar kan men kijken wat men voor u kan doen in deze situatie.
Groeten,
bigMODDER