Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-10-19 13h30
Antwoorden: 3 antwoorden
Beste,
Dinsdag 1 oktober installatie modem +decoder en dergelijke in onze woning. Plaatser installatie meld ons dat de toestellen niet geactiveerd kunnen worden ivm softwareprobleem.
6 dagen verder nog steeds geen tv , internet en mobiele telefonie.
Geduld hebben zeggen ze bij orange ,komt in orde.
Gemakkelijk gezegd als je van thuis uit werkt.
Benieuwd wanneer er duidelijkheid komt en een aansluiting!
Iemand ervaring hier mee?
Welke vergoeding is er voor de dagen dat er niet gewerkt wordt?
@stan180809 Is je probleem inmiddels al opgelost? Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.
@stan180809 jammer te horen dat de activering niet geheel vlot gelopen is. Hoor en lees het wel vaker hier dat er toch problemen zijn met activeringen. Het probleem kan ook bij Telenet liggen dat deze uw lijn moeten activeren en dan kan het wel ff duren. Zou gewoon eens contact opnemen met de klantendienst via 5000 of facebook of twitter. Bij de laatste wordt u wel sneller geholpen . Wel net zolang blijven aandringen want bij Orange moet men veel geduld hebben vooral eer er dingen in orde zijn. Maar zeker niet blijven wachten is mijn advies , ook omdat het dan niet in de spreekwoordelijke doofpot verdwijnt dat men het vergeet.
Wanneer je uw internet echt nodig hebt om bvb van thuis uit te werken is het mogelijk om van Orange tijdelijk een FlyBox te bekomen in afwachting dat uw aansluiting in orde is. Gewoon eens naar de klantendienst gaan en u niet te snel laten afschepen.
Voorwaarde is wel dat er op uw adres een voldoende sterke 4G dekking is, anders werkt die FlyBox niet.