annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Algemene storingen op het LOVE-pak

Topic gestart op: 18-06-20 11h11

Antwoorden: 25 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Algemene storingen op het LOVE-pak

Ugh allemaal,

Om de ervaring van onze klanten op het Orange-netwerk te verbeteren zal Totem hier alle actuele incidenten op het LOVE-pak hier plaatsen. 

Een incident wordt gemeld wanneer een groot aantal klanten op dezelfde plaats een verslechtering van het netwerk opmerkt.

Deze lijst wordt zo vaak mogelijk bijgewerkt door het Tribe-team om u te waarschuwen voor elk incident.

Hier is de huidige informatie:

- Er is geen incident open

Labels (1)
25 ANTWOORDEN 25
Munneke
Veteraan verkenner

Ik bedoel inderdaad DNS en na lang zoeken 2 weken geleden heb ik gevonden hoe ik dat allemaal moest aanpassen.  Half België lag eruit (buiten degene die weten hoe ze de dns moeten aanpassen), orange was totaal niet bereikbaar.  We hebben toen in de groep van ons dorp bericht gekregen van iemand betreffende deze problemen.  Zal eens zoeken of ik het nog kan terug vinden

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Munneke  schreef:

Ik bedoel inderdaad DNS en na lang zoeken 2 weken geleden heb ik gevonden hoe ik dat allemaal moest aanpassen.  Half België lag eruit (buiten degene die weten hoe ze de dns moeten aanpassen), orange was totaal niet bereikbaar.  We hebben toen in de groep van ons dorp bericht gekregen van iemand betreffende deze problemen.  Zal eens zoeken of ik het nog kan terug vinden


Ugh @Munneke,

Een van onze incidenten was inderdaad gelinkt aan een DNS issue. Totem is blij om te lezen dat je een oplossing hieromtrent hebt gevonden. Trouwens vind je ook tips&tricks om je DNS aan te passen op dit forum 🙂

Ik plak hier de links naar deze artikels :

Je DNS wijzigen in het geval van een incident 

Je DNS wijzigen in het geval van een incident - TCG3000 modem 1e software 

Je DNS wijzigen in het geval van een incident - TCG3000 modem laatste software

Totem's zonnegroetjes,

Totem 

0 pluimen
Munneke
Veteraan verkenner

Thanks totem 😉

voor een of andere reden ben ik maar pas op deze community terecht gekomen, heb nog veel te lezen 😂

Gregory
Wijze
Wijze

Als je dagelijks eens inlogt en wat volgt ben je zo mee @Munneke 

Welcome

Munneke
Veteraan verkenner

Zijn we volop mee bezig @Gregory 😁 

Leden met de meeste pluimen