Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-02-20 18h55
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo leden,
Ik heb en vraagje. Ik en mijn vrouw hebben allebei een mobiel abonnement bij orange. Als ik nou internet erbij neem (love) dan is mijn vraag krijgen we allebei dubbele data op mobiel of alleen een van ons.
Groet,
ISSI
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Issi2000 Als de twee abonnementen op 1 factuur staan krijgt u allebei dubbele data. Moesten ze alle twee apart gefactureerd worden dan krijgt maar eentje de dubbele data die die bij het love pack inbegrepen is. U kan natuurlijk altijd het abonnement wat apart betaald wordt ook erbij laten zetten zodat alles op 1 factuur komt .Houd er dan wel rekening mee als u er een gsm bij gekocht hebt en gekoppeld is aan het abonnement en de resterende maanden zijn niet gedaan dat je de restwaarde ervan betaald.
@Issi2000 Als de twee abonnementen op 1 factuur staan krijgt u allebei dubbele data. Moesten ze alle twee apart gefactureerd worden dan krijgt maar eentje de dubbele data die die bij het love pack inbegrepen is. U kan natuurlijk altijd het abonnement wat apart betaald wordt ook erbij laten zetten zodat alles op 1 factuur komt .Houd er dan wel rekening mee als u er een gsm bij gekocht hebt en gekoppeld is aan het abonnement en de resterende maanden zijn niet gedaan dat je de restwaarde ervan betaald.
Bedankt voor he snelle reactie.
Het is duidelijk... dus ik kan naar Orange bellen en dan vragen om de nummers op 1 rekening te zetten.
@Issi2000 Je kan daarvoor bellen maar eventueel ook regelen als je Orange Love gaat bestellen. Dus bij de twee mogelijkheden wordt dat in orde gebracht. Je kan nog wel een afrekening krijgen van de resterende maand maar dat is normaal.