annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Allebei dubbel data bij het aflsuiten van een love abonnement.

Topic gestart op: 13-02-20 18h55

Antwoorden: 3 antwoorden

Issi2000
Ervaren verkenner

Allebei dubbel data bij het aflsuiten van een love abonnement.

OPGELOST

Hallo leden,

 

Ik heb en vraagje. Ik en mijn vrouw hebben allebei een mobiel abonnement bij orange. Als ik nou internet erbij neem (love) dan is mijn vraag krijgen we allebei dubbele data op mobiel of alleen een van ons.

 

Groet,

ISSI

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Issi2000  Als de twee abonnementen op 1 factuur staan krijgt u allebei dubbele data. Moesten ze alle twee apart gefactureerd worden dan krijgt maar eentje de dubbele data die die bij het love pack inbegrepen is. U kan natuurlijk altijd het abonnement wat apart betaald wordt ook erbij laten zetten zodat alles op 1 factuur komt .Houd er dan wel rekening mee als u er een gsm bij gekocht hebt en gekoppeld is aan het abonnement en de resterende maanden zijn niet gedaan dat je de restwaarde ervan betaald. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Issi2000  Als de twee abonnementen op 1 factuur staan krijgt u allebei dubbele data. Moesten ze alle twee apart gefactureerd worden dan krijgt maar eentje de dubbele data die die bij het love pack inbegrepen is. U kan natuurlijk altijd het abonnement wat apart betaald wordt ook erbij laten zetten zodat alles op 1 factuur komt .Houd er dan wel rekening mee als u er een gsm bij gekocht hebt en gekoppeld is aan het abonnement en de resterende maanden zijn niet gedaan dat je de restwaarde ervan betaald. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Issi2000
Ervaren verkenner

@patrick2 

Bedankt voor he snelle reactie.

Het is duidelijk... dus ik kan naar Orange bellen en dan vragen om de nummers op 1 rekening te zetten.

 

patrick2
Wijze
Wijze

@Issi2000  Je kan daarvoor bellen maar eventueel ook regelen als je Orange Love gaat bestellen. Dus bij de twee mogelijkheden wordt dat in orde gebracht. Je kan nog wel een afrekening krijgen van de resterende maand maar dat is normaal. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen