Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-23 15h42
Antwoorden: 12 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
BLIJF AUB WEG VAN ORANGE!!!!!!! Ze blijven maar facturen sturen terwijl ik er al weg ben vanaf april 2023. Klantendienst trekt op niks en komen af met verschillende smoesjes waarom ze dit doen. Ze willen niks bevestigen per mail. Ik ga klacht indienen bij de ombudsdienst want dit bedrijf is puur geldklopperij!!!!!!
Grootste fout ooit om bij Orange geweest te zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wel @1974katten
dan moet je bij elke provider weg blijven, wand overal is wel iets, mesh wifi niet aangekomen in magazijn orange antwerpen maar in brussel foutje van Bpost kreeg ik ook extra factuur voor, na 3 x opgelost, hangt er ook van af hoe je reageerd aan de telefoon en/of mail, messenger.
en wie je aan de telefoon of messenger hebt aan de telefoon als ze het niet begrijpen, vraag hogere instantie of de afdeling die er meer van weet, zo niet hang op en bel terug je krijgt een andere persoon aan de telefoon, het nr is gratis van orange en blijf ten alle tijden beleeft zo krijg je meer gedaan, ik heb dat ook is gedaan voor mijn schoonbroer ik belde en dat was voor proximus en opla was opgelost, maar mijn schoonbroer kreeg het niet in orde omdat het op de verkeerde manier aanpakte, met telenet is dat juist het zelfde het hand er gewoon van af welke persoon het afhandeld op de helpdesk.
dat ligt niet altijd aan het bedrijf zelf maar het onderligende, en elk bedrijf wil geld ook vb.gas water stroom enz.
en klant is koning maar blijf ten alle tijden kalm en beleeft je kan klagen op een beleefde manier ook.
ga maar naar telenet of proximus enz het gebeurd bij elke provider, kan vervelend zijn maar gedult word beloond
groeten iedereen
@1974katten je hebt zeker gelijk het ze hebben ontzettend onprofessionele medewerkers die tegen je schreeuwen en je gewoon ophangen en niet door willen verbinden. Ik heb bij aangaan van mijn abonnement een prijs gekregen die ik elke maand zou moeten betalen nou ik kan je zeggen dat ik geen enkele keer die prijs heb betaald en er elke keer tientalen euros boven zat. Ik heb uiteindelijk de ombudsdienst ingeschakeld en mijn mening gedeeld op meerdere review sites. Ik stap over en zal nooit meer terugkeren.
Bij de klantendienst worden ze opgeleid in het omgaan met klanten.
In de keren dat ik gebeld heb heeft er nog nooit iemand tegen mij geschreeuwd. Dat ze schreeuwen tegen de klanten lees ik hier nooit.
Je moet wel erg je best doen vooraleer ze schreeuwen tegen je
@Gregory Dat vind ik dan wel zeer knap ik heb letterlijk alleen mijn klantgegevens doorgegeven en meneer begon al. Ik weet dat ze worden opgeleid heb zelf ook in deze sector gewerkt en weet ook dat dit totaal niet de bedoeling is. Orange controleert hun medewerkers te weinig waardoor sommige het voor heel Orange verpesten. Alles is ook opgenomen dus maak me geen zorgen heb een klacht ingediend met de nodige bewijsstukken.
ik ben al meer dan 20j klant nog nooit echte problemen gehad en zo ja altijd rap opgelost ja je kan op alles van u oren maken voor niks