Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-08-20 18h49
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi,
Deze vrijdag hebben we een contract getekend om de overstap te maken van telenet naar orange voor tv en internet, gsm’s zitten al bij orange. Deze woensdag 12/8 komt de installateur om alles te installeren maar we vragen ons af of we dit nog kunnen annuleren en toch bij telenet kunnen blijven. We wisten namelijk niet dat er geen premier league in het aanbod van orange zit wat voor mijn vriend toch wel belangrijk is..
Alvast bedankt voor de feedback!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Kimmytje123 er zouden geen kosten aangerekend mogen worden want je hebt geen diensten en je bent op tijd met de annulering.
@Kimmytje123 je kan de klantendienst bellen en dan alles annuleren geen probleem. Weet wel dat je bij Telenet geen voetbal hebt op dit moment ( als dat een belangrijke reden is voor de overstap ).
En zijn hier dan kosten aan verbonden? Nee ik weet het maar telenet zal normaal wel volgen lees ik overal.. Alvast bedankt voor het antwoord!
@Kimmytje123 er zouden geen kosten aangerekend mogen worden want je hebt geen diensten en je bent op tijd met de annulering.
Ok heel erg bedankt!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |