Packs
Ben jij een Love-klant of wil je er graag één worden? Deel naar hartelust jouw ervaring of stel hier al je prangende vragen.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Veteraan verkenner

Met de rug tegen de muur

Wow, Orange stuurt mij sms om eventueel internetboost 400 mbps te nemen aan €15 i.p.v de internet boost 200 mbps aan € 10 die ik nu bijna 4 jaar gebruik. Indien ik de internet boost 400 mbps niet neem zal ik terugvallen op de standaard van 100 mbps. Dus ik heb de keuze. Ik wil niet terugvallen op 100 mbps en bestel woensdag 22/08 om 13u de internet boost 400 mbps, volgens hun site zou dat geactiveerd worden binnen de 24u. Vrijdag 24/10 om 10.30 bel ik de 5000 om te vragen waar mijn internet boost 400 blijft. Maar mijnheer u hebt reeds de internetboost 400 zegt de dame. Neen mevrouw, ik heb mijn modem juist nog gereset en ik haal 185,54 mbps. Even in de wacht geplaatst en nadien werd mij gsm nr gecontroleerd. Men zou mij terugbellen van de technische dienst. En wanneer gaat dat gebeuren mevrouw is dat vandaag nog, dat weet ik niet, vandaag nog, ik denk eerder maandag. Moet je daar als 4 jaar klant tevreden mee zijn?

Noemt men dat klant gerichte service? Mij lijkt het eerder komt volgende week nog eens terug zagen het is bijna weekend nu. Maar ondertussen sta ik wel geboekt als gebruiker van 400 mbps.

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
Leidende sjamaan

@adizal  het kan zijn dat er nog ergens een update moet gebeuren en dat de technische dienst er mee bezig is. Er zijn er meerdere die een tijdje hebben gewacht op hun boost maar deze is er wel door gekomen. Het kan ook zijn dat je een verouderde modem hebt en dat deze vervangen dient te worden. De technische zal je terug contacteren ben daar maar gerust in maar die bekijken alles eerst voor je. Dus het komt in orde maar of het vandaag is geen idee daar kan ik niks over zeggen. Heb even wat geduld want dat is bij Orange het motto , heb geduld dan heb je ook wat. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Veteraan verkenner

Ik heb een sms gekregen dat ik kon overgaan naar 400 mbps. Op hun site staat dat het binnen de 24u geactiveerd word. Ik heb een nieuwe modem, kunnen ze best zien op mijn profiel. Ze hoeven dus niks te bekijken want alles is in orde bij mij, bij hen misschien niet maar dat is niet mijn zaak. Wanneer men de klant uitnodigt over te schakelen en deze gaat daar op in, moeten ze het uitvoeren. De rest is zever.

Leidende sjamaan

@adizal  je moet het niet zien als de rest is zever. Want de rest is geen zever want als er technisch iets niet goed is moeten ze dat wel recht zetten. de klantendienst ziet niet alle technische specificatie's en kan dus niet zien of jij een andere modem nodig hebt. De technische dienst zal het wel oplossen gewoon even geduld hebben. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Veteraan verkenner

Geduld heb ik, al 54 uur, daar waar ze duidelijk zijn dat de activatie binnen 24 uur geschied na intekenen.

Ik ben correct en punctueel voor mijzelf en voor anderen. En ik verwacht geen misleidende reclame van Orange

Schijnbaar voor Orange tegenover een klant niet noodzakelijk. Ik hoef eigenlijk die 400 niet ik was content met de 200 die ik al 4 jaar gebruik.

Maar als ik die 400 niet pak zetten ze me terug op 100, erg klantvriendelijk is het wel he. En maar beloven wat ze niet kunnen waarmaken.

Enfin het is niet zo erg als bij die provider met dat gele icoon en knipoogje, komt misschien nog.

Ervaren sjamaan

Ja, @adizal persoonlijk vind ik die 400 moeten accepteren voor 5.00 extra/maand een brug te ver.
Wat die 54 uur of meer aangaat, cut them some slack ( https://www.google.be/amp/s/dictionary.cambridge.org/amp/english/cut-sb-some-slack )

0 pluimen
Veteraan verkenner

Gregory

Gij geeft opmerkingen die niks met de feiten te maken hebben. Het gaat mij niet om die € 5 slimmeke.

Leer eerst eens goed lezen en blijf anders indiaantje spelen.

0 pluimen
Ervaren sjamaan

Welk een niveau, @adizal 

Proficiat

0 pluimen
Veteraan verkenner

Wat heeft niveau te maken met een vraag om beter te lezen.

Het zijn uw opmerkingen die juist uw niveau bepalen.

0 pluimen
Leidende sjamaan

@adizal  het geen wat @Gregory  bedoeld is dat hij het ook een brug te ver vind gaan dat je als klant van de speedboost geen optie krijgt van de 200 maar direct moet door gaan naar de 400. Meer bedoeld hij daar niet mee. 

@Gregory  wat @adizal  in deze bedoeld is dat die te lang moet wachten op de activering van de speedboost , het niet gedaan is in die 24 uur zoals aangegeven , en die een soort verplicht voelt om die 400 te nemen anders heeft die niks. 

Laten we het samen onder ons wel correct en beleefd houden en ja sommige dingen kunnen verkeerd begrepen worden.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Leden met de meeste pluimen