Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-06-20 15h59
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik was klant bij Orange voor mijn gsm. Overlaatst is daar ook via een derde bedrijf Love bijgekomen voor TV & Internet.
Nu heb ik gemerkt dat ik 2 klantnummers heb bij Orange, 1 voor mobiel en 1 voor TV + internet. Dusdanig kan ik mijn facturen voor TV & Internet niet raadplegen op mijn klantenaccount en ontvang ik dus ook 2 verschillende facturen.
Kunnen deze 2 klantennummer samen gezet worden of wordt dit een belletje naar de klantendienst?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste, @JonasVDG ,
Overdrachtsaanvraag via de website:
homepagina > contacteer ons > wijziging aanbrengen > overdrachtsaanvraag:
Mobiele nummer ingeven (eventueel met smartphone voorwaarden "ja" aanklikken indien dit van toepassing is) > overdrager, de gegevens invullen met als de klantennummer waarop je het mobiele abonnement hebt staan > overnemer, de gegevens invullen met de klantennummer waarop tv & internet staat.
Binnen de 10 werkdagen zal jouw mobiele nummer op de zelfde klantennummer staan als tv & internet waardoor u 1 factuur zal hebben met mobiel + TV + Internet.
Dit kan ook in de shops, zeker de identiteitskaart meebrengen en eventueel beide klantennummers, hiermee hebben we voldoende info.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
Beste, @JonasVDG ,
Overdrachtsaanvraag via de website:
homepagina > contacteer ons > wijziging aanbrengen > overdrachtsaanvraag:
Mobiele nummer ingeven (eventueel met smartphone voorwaarden "ja" aanklikken indien dit van toepassing is) > overdrager, de gegevens invullen met als de klantennummer waarop je het mobiele abonnement hebt staan > overnemer, de gegevens invullen met de klantennummer waarop tv & internet staat.
Binnen de 10 werkdagen zal jouw mobiele nummer op de zelfde klantennummer staan als tv & internet waardoor u 1 factuur zal hebben met mobiel + TV + Internet.
Dit kan ook in de shops, zeker de identiteitskaart meebrengen en eventueel beide klantennummers, hiermee hebben we voldoende info.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
Kun je niet aanloggen met je ander klantennummer ?
Voor overname zul je wel naar een shop moeten gaan. Met identeitskaart dacht ik. En kan ook dat je voor het bedrijf dat overneemt de statuten zult moeten laten zien die aantonen dat je in naam van het bedrijf kan optreden. Best even informeren vooraf wat het bedrijf betreft.
Nee, voor het aanmaken van een account moet je je gsm nummer geven, maar dit zit nu al gelinkt aan mijn account voor mijn mobiel abonnement.