annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dubbele mobiele data met LOVE blijft uit.

Topic gestart op: 29-06-18 22h04

Antwoorden: 9 antwoorden

Tjurven
Aspirant verkenner

Dubbele mobiele data met LOVE blijft uit.

Sedert vorige dinsdag ben ik LOVE-klant. Ik had al wel een orange gsm abonnement. Toen ik het love-abonnement bestelde stelde de dame aan de telefoon het nieuwe KOALA abonnement voor met 4GB, dat na de installatie van orange tv en internet dus 8GB zou worden. Tot op heden zie ik nog geen verdubbeling in de My-orange app. Heb ook al eens contact gehad met de klantendienst en die zeggen wachten....

 

Nu had ik toch graag mijn 8GB gekregen.

Iemand ervaring mee?

 

groeten!

 

Labels (2)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
TomN
Orange-werknemer

Hoi Tjurven,

 

Heb je al eens in de details op de MyOrange app gekeken, daar zou je een tweede teller moeten zien voor je data.

0 pluimen
Tjurven
Aspirant verkenner

 

Neen er is geen 2de teller. Morgen begint er een nieuwe facturatie-periode, misschien dat het dan gaat komen?

 

mvg

0 pluimen
TomN
Orange-werknemer

Indien het daar toch niet komt te staan, best even met de klantendienst contact opnemen.  Hier op het forum kunnen de mensen tips geven, maar je dossier inkijken enzovoorts kunnen enkel mensen van de klantendienst.

0 pluimen
Movieman
Aspirant genezer

Is bij mij ook het geval sinds 21/6/2018 tv en internet aangesloten heb verleden week vrijdag naar de klantendienst gebeld eerst facturatie die doorschakelde naar internet en tv  die vervolgens doorschakelde naar mobile waar men een dossier heeft aangemaakt voor de dubbele data waar ik nu op antwoord wacht.

0 pluimen
Tjurven
Aspirant verkenner

Beste

 

Neen er is geen 2de teller. Morgen begint er een nieuwe facturatie-periode, misschien dat het dan gaat komen?

 

mvg

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen