Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-06-18 22h04
Antwoorden: 9 antwoorden
Sedert vorige dinsdag ben ik LOVE-klant. Ik had al wel een orange gsm abonnement. Toen ik het love-abonnement bestelde stelde de dame aan de telefoon het nieuwe KOALA abonnement voor met 4GB, dat na de installatie van orange tv en internet dus 8GB zou worden. Tot op heden zie ik nog geen verdubbeling in de My-orange app. Heb ook al eens contact gehad met de klantendienst en die zeggen wachten....
Nu had ik toch graag mijn 8GB gekregen.
Iemand ervaring mee?
groeten!
Hoi Tjurven,
Heb je al eens in de details op de MyOrange app gekeken, daar zou je een tweede teller moeten zien voor je data.
Neen er is geen 2de teller. Morgen begint er een nieuwe facturatie-periode, misschien dat het dan gaat komen?
mvg
Indien het daar toch niet komt te staan, best even met de klantendienst contact opnemen. Hier op het forum kunnen de mensen tips geven, maar je dossier inkijken enzovoorts kunnen enkel mensen van de klantendienst.
Is bij mij ook het geval sinds 21/6/2018 tv en internet aangesloten heb verleden week vrijdag naar de klantendienst gebeld eerst facturatie die doorschakelde naar internet en tv die vervolgens doorschakelde naar mobile waar men een dossier heeft aangemaakt voor de dubbele data waar ik nu op antwoord wacht.
Beste
Neen er is geen 2de teller. Morgen begint er een nieuwe facturatie-periode, misschien dat het dan gaat komen?
mvg