annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dubbele mobiele data met LOVE blijft uit.

Topic gestart op: 29-06-18 22h04

Antwoorden: 9 antwoorden

Tjurven
Aspirant verkenner

Dubbele mobiele data met LOVE blijft uit.

Sedert vorige dinsdag ben ik LOVE-klant. Ik had al wel een orange gsm abonnement. Toen ik het love-abonnement bestelde stelde de dame aan de telefoon het nieuwe KOALA abonnement voor met 4GB, dat na de installatie van orange tv en internet dus 8GB zou worden. Tot op heden zie ik nog geen verdubbeling in de My-orange app. Heb ook al eens contact gehad met de klantendienst en die zeggen wachten....

 

Nu had ik toch graag mijn 8GB gekregen.

Iemand ervaring mee?

 

groeten!

 

Labels (2)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Tjurven  Is je probleem inmiddels al opgelost? Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Fahdi1
Aspirant verkenner

Ik heb hetzelfde probleem! Daarnaast merk ik dat de data super snel verbruikt - heb jij dit ook? 

0 pluimen
Waelvis
Aspirant verkenner

Ik heb sinds een maand een abonnement (Koala met Love, dus 8GB) en plots vliegt het erdoor.

Voordien lange tijd Tempo Giga herlaadkaart gehad met 4GB data en daar kwam ik telkens mee toe.

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Sedert vorige dinsdag ben ik LOVE-klant. Ik had al wel een orange gsm abonnement. Toen ik het love-abonnement bestelde stelde de dame aan de telefoon het nieuwe KOALA abonnement voor met 4GB, dat na de installatie van orange tv en internet dus 8GB zou worden. Tot op heden zie ik nog geen verdubbeling in de My-orange app. Heb ook al eens contact gehad met de klantendienst en die zeggen wachten....

 

Nu had ik toch graag mijn 8GB gekregen.

Iemand ervaring mee?

 

groeten!

Ugh @Tjurven,

 

Wees welgekomen in ons Orange-dorp! Met L❤️VE, verdubbelt je mobiele data!

 

 

 

Is je installatie van je TV en internet afgerond?

 

🌵 Nee?

 

Dan kan je na je installatie van TV & internet genieten van de dubbele mobiele data. De dubbele data is immers gekoppeld aan je TV & internet. Je ziet in je My Orange app (na installatie) een extra balkje "data bonus". ➡️ (klikken op verbruik en naar beneden scrollen)

 

🌵 Ja?

 

De Orange-stamleden van de klantendienst onderzoeken dit graag voor je. Aarzel zeker niet om hen te contacteren.

 

 

☀️ Totems zonnegroeten ☀️

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen