annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Easy switch niet volledig

Topic gestart op: 21-02-20 15h30

Antwoorden: 6 antwoorden

Shoton
Aspirant verkenner

Easy switch niet volledig

Hi,

Ik ben in okterber overgestapt naar Orange heb hierbij beroep gedaan op de Easy Switch. Deze wordt uitgelegd als zijnde "opzegging van het abonnement bij vorige operator".

Blijkt achteraf dat dit niet opzegging is van het abonnement maar enkel van de diensten die Orange overneemt? Sorry  maar dan lijken de woorden toch heel slecht gekozen om easy switch uit te leggen. Blijkt ook nog eens dat ik absoluut niet de enige ben met dit probleem. Uiteindelijk blijft de vorige operator mij iets factureren die ik niet wens en raad aan om Orange de easy switch te verbeteren met terugkerende kracht om mijn facturen te annuleren. En Orange zegt daarop gewoon "dat kunnen wij niet doen, dat moet u zelf doen".

Dus klant is misleidt door de woorden van Orange, Orange kan/wil dit niet verhelpen ondanks de meerdere klachten en dan moet ik nog eens zelf mijn plan trekken EN betalen.

Probeer je dan een mail te sturen om een klacht neer te leggen, dan geraakt je niet op het contactformulier en klantendienst kan geen emailadres meegeven ... te zot voor woorden. Die bedragen zijn niet aan mij om te betalen.

Heeft iemand een contact of mailadres om een klacht neer te leggen? 

Screenshot_20200221-145837_Chrome.jpg

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Shoton  het is spijtig te zeggen maar de easy switch werkt niet zo als het zou moeten werken. Dit probleem is niet enkel bij Orange maar ook bij de andere providers , lees er genoeg over. Daarbij komt inderdaad ook nog eens , als het werkt , dat het enkel is voor de diensten die je wil overzetten. Blijkt ook dat er veel fouten zitten in de easy switch dus het staat zeker niet op punt.Telefonisch opzeggen bij de oude provider is nog altijd het beste.

Bij Orange is er geen contact email adres dus je zal het of telefonisch moeten regelen of anders via de ombudsdienst voor telecom.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Zipke
Veteraan verkenner

Dat is niet waar! Ik had van Telenet naar Scarlet geen enkel probleem. Niet mobiel of niet digitaal.  Kreeg berichtje wij gaan u abonnement afsluiten doo easyswitch op mijn mobieltje en email 1h erna ging alles . 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen