annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ervaringen tv en internet

Topic gestart op: 27-07-21 00h18

Antwoorden: 18 antwoorden

Julie79
Gewaardeerd verkenner

Ervaringen tv en internet

Ik ben sinds 1 jaar en 6 maanden klant bij orange mobile. Zeer tevreden van! Maar nu wil ik eens bekijken om mijn tv en internet, welke al sinds het begin bij Telenet zitten, over te schakelen naar Orange. Na al die jaren als klant krijg je bij Telenet niks, alleen maar hogere facturen. Heeft er iemand ervaring, positief of negatief?

Labels (1)
18 ANTWOORDEN 18
Hippie1727
Veteraan verkenner

Ik ben nu 3 jaar klant bij Orange voor TV en internet en GSM, ik heb ben er zeer tevreden over. Tot nu toe nog geen problemen gehad en super snel! Er is ook een ruim aanbod aan TV zenders, veel meer dan bij Telenet! 😍

Julie79
Gewaardeerd verkenner

Ik weet alleen niet goed omdat wij zo kunnen terug kijken, zeker ideaal met 3 Kids want anders nemen die echt alles op.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Julie79  

Eerlijk is eerlijk geen enkel provider zal je bellen om je pakket goedkoper te maken. Dat doet Orange niet en Telenet en Proximus ook niet. Als jij het duurste van alles neemt is dat natuurlijk goed voor hun en de klant betaald gewoon. Op dat vlak zouden de providers toch meer klantenbinding mogen doen om ook actief de klant eens te benaderen en eens zijn of haar pakket te overlopen. Maar helaas gebeurd dit niet tenzij je zelf belt en zegt ik ben weg dan ineens is er een goedkopere oplossing. 

Als het je te doen is voor terug kijk tv dan is er dus niks anders dan Telenet of Proximus , die bieden dat ook aan 36 uur. Orange heeft dat niet en ja dan zal je dus moeten opnemen. Als dit de overstap bepaald dan kan je beter blijven bij Telenet. Misschien in de toekomst dat Orange het ook gaan aanbieden maar voorlopig dien je daar dus op te nemen. Kan mij voorstellen met drie kids in huis en die nemen letterlijk alles op ja dan is je schijf direct vol natuurlijk. Aan de andere kant kan je ook zelf bepalen wat er op genomen wordt je bent immers hun ouder. Je kan ze dan ook zeggen van kijk dit zal er opgenomen worden of dit niet want er is geen terug kijk tv meer. Jij bepaald je prijs wat je maandelijks ervan wil betalen hun moeten je rekening niet voldoen. Je kan ze ook via de tv app laten kijken moesten ze echt iets willen zien die moment. Dan moet je niks opnemen of moet je geen 'ruzie' maken over wie welk programma bekijkt. 

Zelf overwegen wat je wil doen en zou de keus niet laten afhangen van drie kinderen  , onbewust houd je rekening met iedereen dat weet ik.  Als jij zelf zegt ik vind terug kijk tv belangrijk dan zit je goed waar je zit maar als je zelf zegt nee ik kan dat missen dan kan je de overstap overwegen. Je kan toch ook niet elke dag naar een pretpark met de kinderen ook al willen ze elke dag gaan. Ook daar bepaal jij je portemonnee en je rekening in. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
au3ken
Ervaren verkenner

@Hippie1727 Mag ik vragen hoeveel jij nu betaald voor internet + tv + GSM?

Hippie1727
Veteraan verkenner

Ik betaal 69 euro voor alles, mijn GSM abbo is alles onbeperkt dus ik kan daar veel data verbruiken, dat is handig 🙂

Leden met de meeste pluimen