annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ervaringen tv en internet

Topic gestart op: 27-07-21 00h18

Antwoorden: 18 antwoorden

Julie79
Gewaardeerd verkenner

Ervaringen tv en internet

Ik ben sinds 1 jaar en 6 maanden klant bij orange mobile. Zeer tevreden van! Maar nu wil ik eens bekijken om mijn tv en internet, welke al sinds het begin bij Telenet zitten, over te schakelen naar Orange. Na al die jaren als klant krijg je bij Telenet niks, alleen maar hogere facturen. Heeft er iemand ervaring, positief of negatief?

Labels (1)
18 ANTWOORDEN 18
au3ken
Ervaren verkenner

Wow valt goed mee zeker met onbeperkte data op je gsm. Thx @Hippie1727 

Hippie1727
Veteraan verkenner

@au3ken Het was een speciale actie, normaal betaal je er 40 euro voor maar tijdens de eindejaarsperiode was het voor 30 euro/maand. 😀

au3ken
Ervaren verkenner

@Hippie1727 dat kan dan wel al tellen. Telenet begint heel duur te worden. Na zolang al klant te zijn en ze doen nooit iets voor de klanten. Groot verschil met orange.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@au3ken  

Je kan dit toch zien online als je bekijkt welk pakket je neemt ? Normaal gezien betaald iedereen hetzelfde maar het hangt af van welk gsm abonnement je neemt en hoeveel abonnementen je nodig hebt. 

Weet nu niet wat jij verstaat dat de kwaliteit van Telenet achteruit gaat maar Orange gebruikt hetzelfde netwerk als dat van Telenet. Orange is betreft internet en tv helemaal niet slecht maar zoals ik al vernoemde in de post hierboven je hebt geen web versie voor de tv app en je hebt geen terug kijk tv en geen filmpakket. Als je dit allemaal kan missen dan kan je de overstap overwegen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


au3ken
Ervaren verkenner

Wij verliezen veel de verbinding met internet, dit is echt hatelijk als je telewerkt.

En ook bij de digicorders hebben we veel problemen, blijven dikwijls vast lopen.

Hebben al meerdere malen naar Telenet gebeld en kregen telkens het antwoord wij zien geen problemen (op afstand).

De terugkijk vind ik in principe niet nodig en kan ik zeker zonder 🙂

De tv app vind ik nu wel leuk om te hebben.

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen