annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ervaringen tv en internet

Topic gestart op: 27-07-21 00h18

Antwoorden: 18 antwoorden

Julie79
Gewaardeerd verkenner

Ervaringen tv en internet

Ik ben sinds 1 jaar en 6 maanden klant bij orange mobile. Zeer tevreden van! Maar nu wil ik eens bekijken om mijn tv en internet, welke al sinds het begin bij Telenet zitten, over te schakelen naar Orange. Na al die jaren als klant krijg je bij Telenet niks, alleen maar hogere facturen. Heeft er iemand ervaring, positief of negatief?

Labels (1)
18 ANTWOORDEN 18
patrick2
Wijze
Wijze

@au3ken  

Over je problemen binnen Telenet kan ik niet veel zeggen natuurlijk. Maar eigenlijk in het algemeen is er altijd wel overal iets bij elke provider. Nooit kan een klant geheel tevreden zijn of elke dienst hebben die een klant verwacht. Hier thuis is wel internet en tv bij Telenet enkel omdat mijn partner terug kijk tv wil maar moest Orange dit aanbieden zou ik ook overstappen. Heb in het verleden ook Orange gehad en was er zeer tevreden over. Ik heb bij Orange en Telenet geen problemen met de kwaliteit dat is allemaal perfect. Maar jammer genoeg is dat niet bij iedereen zo dat die altijd goede kwaliteit krijgt of dit ervaart.

Maar als je graag de tv app gebruikt kan je die bij Orange ook gebruiken want die hebben ook een tv app. Dus voor jullie kan je dan perfect de overgang maken naar Orange. Zou dan eens binnen gaan in een Orange shop en maak je bestelling in orde en maak een afspraak voor een technieker die langskomt. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


au3ken
Ervaren verkenner

@patrick2 Awel daar gaan we eens werk van maken 🙂

alvast dikke merci

Josette
Wijze
Wijze

@Julie79  goedemorgen,

wij zijn al meer dan 2 jaar bij Telenet vertrokken naar Orange.

Nog geen seconde spijt van gehad.

Wij hebben ook nog niets gemist tot nu toe.

Maak een goede keuze. Zou dit el via een shop regelen en niet online.

Deze krijg je ook:

Tagnieuw.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Julie79 

Op het vlak tv en internet is Orange niet slecht ze gebruiken immers het netwerk , de kabel , van Telenet. Je hebt zoals bij Telenet ook 3 TB vrij gebruik. Ook is er de piek en dal uren zoals bij Telenet en je hebt ook een decoder en een app die je kan gebruiken , geen web versie voor tv die is er nog niet. 

Nadeel is dat er geen terug kijk tv is en je hebt ook geen GB snelheden , maximum is 400 Mbps als speedboost , extra €10 of € 15 per maand. Ook is er geen film pakket wat je kan nemen zoals Play of Play More. Moest je Streamz(+) willen hebben kan dat gewoon apart genomen worden aangezien het niet verbonden wordt aan Telenet. 

Al met al kan je hier uit toch al een kleine conclusie maken. Moest je dus die terug kijk tv kunnen missen en je kan er mee leven dat er geen film pakket is zoals Play of Play More dan zou ik niet twijfelen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen